جزییات جدید از وضعیت ثبت نام در مسکن ملی/ ظرفیت ثبت نام در شش استان به پایان رسیده است

    کد خبر :661103

ثبت نام مسکن ملی برای ۱۲۲ شهر در قالب شش استان در دو روز انجام شد و ظرفیت نام‌نویسی برای روز سوم باقی نماند؛ در پنجمین گروه استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان قرار داشتند.

ظرفیت ثبت نام در شش استان اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان به روز سوم نرسید و در پایان روز دوم به اتمام رسید.

نام‌نویسی متقاضیان پنجمن گروه استانی از شنبه ۲۳ آذر ماه آغاز شد، استان زنجان با ۱۴ شهر، گیلان با ۹ شهر، لرستان با هشت شهر، هرمزگان با ۱۳ شهر، اصفهان با ۵۴ شهر و استان مازندران با ۲۴ شهر شرکت کردند؛ یعنی در این دور ثبت نام ۱۲۲ شهر در دو روز به اتمام رسید.

 

اولین استان‌هایی که تکمیل ظرفیت شدند دو استان لرستان و زنجان بودند. در میانه روز دوم نیز دو استان دیگر در آستانه تکمیل ظرفیت قرار گرفتند، یعنی از استان گیلان تنها شهرستان لوشان و از استان هرمزگان تنها شهر هشتبندی باقی مانده بود.

در خصوص شهر هشتبندی، روز گذشته این شهر برای ساعتی از لیست شهرهای ثبت نامی حذف شد که محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: این شهر از طرح مسکن ملی حذف نشده است و نبود این شهر در لیست احتمالا به علت مشکل سیستمی یا سامانه‌ای هست که پیگیری میکنم این مشکل رفع شود.

نام این شهر چندی پس از اظهارت محمودزاده به سامانه اقدام ملی تولید مسکن بازگشت.

به نوشته تجارت نیوز؛ ذدر دور اول ثبت نام استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و قم و در دور سوم استان‌های گلستان، کهگیلویه و بویراحمد, کردستان قرار داشتند.

دور سوم ثبت نام استان‌ها در این طرح با بیش از سه هفته تاخیر به علت اختلالات و قطعی اینترنت، از روز ۱۶ آذر ماه برای استان‌های یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه آغاز شد.

در گروه چهارم ثبت نام نیز استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان(مرحله دوم)، خراسان رضوی، ایلام و آذربایجان غربی قرار داشتند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید