تسنیم:بنزین از فرداشب سهمیه‌بندی می‌شود/مهر:سهمیه‌بندی نمی‌شود/ایسنا:دروغ است!

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰
    کد خبر :529976

در حالی که ساعاتی پیش خبرگزاری تسنیم از جزئیات سهمیه‌بندی بنزین با بنزین سهمیه‌ای هزارتومانی و بنزین آزاد ۲۵۰۰تومانی خبر داده بود،خبرگزاری مهر در گفتگویی با زیبا اسماعیلی،سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: مردم به شایعه‌ها و فضاسازی‌ها، به ویژه در فضای مجازی توجه نکنند.

به نوشته تسنیم از فرداشب ساعت 24 سهمیه‌بندی بنزین آغاز می‌شود.بنزین با نرخ 1000 تومان با سهمیه 60 لیتر در ماه و بنزین آزاد با قیمت 2500 تومان در هر لیتر عرضه می‌شود.

همچنین دولت برای تاکسی‌های اینترنتی با هماهنگی مجموعه وزارت کشور سهمیه‌ای مجزا در نظر می‌گیرد.قیمت هر لیتر بنزین سوپر آزاد نیز 3000 تومان در هر لیتر خواهد بود.

همچنین از دومین ماه اجرای سهمیه‌بندی، یعنی در تیرماه، سازوکاری تشویقی برای صرفه‌جویی سوخت با خرید سهمیه مصرف‌نشده بنزین مردم در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایسنا نیز از قول بیژن زنگنه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت، نوشته است: سهمیه‌بندی بنزین دروغ است و بعداً توضیح بیش‌تری در این باره اعلام خواهد شد.

هنوز اظهار نظر رسمی و تایید شده ای در این باره اعلام نشده است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید