جزئیات حمله تروریستی به ۳ خودروی سپاه در سیستان و بلوچستان

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۸:۴۳
    کد خبر :726664

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده است و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

به گزارش خبرگزاری های رسمی، وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است. البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده است و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

در این زمینه نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است.

فداحسین مالکی، اظهار کرد: عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است.

وی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

همچنین گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مدعی هدف قرار دادن خودروی یکی از فرماندهان نظامی و به شهادت رساندن وی شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید