جزئیات حضور رکابزنان ایران در بازی‌های آسیایی 2018

  • ورزشی
  • شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
    کد خبر :289681

خسرو قمری با تایید افزایش سهمیه لیست رکابزنان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 از 11 نفر به 13 نفر اظهار داشت: ما در لیست اولیه‌مان تعداد 13 تا 15 دوچرخه‌سوار را برای اعزام به جاکارتا در نظر گرفتیم که پس از بررسی‌های صورت گرفته با سرپرست کاروان اعزامی، قرار بر اعزام 13 رکابزن به جاکارتا شد.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که از کاروان ایران و شرایط موجود دارم، به مسئولان گفتم که می‌خواهیم یک کاروان کیفی در دوچرخه‌سواری اعزام کنیم و حضور نفرات اضافی در لیست، مدظرمان نیست.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: در بخش کوهستان 4 نفر اعزام می‌شوند که شامل 2 مرد و یک زن در کراس و یک مرد در دانهیل است. در بخش جاده و در قسمت استقامت نیز 4 نفر اعزام خواهد شد که یک نفر از آنها می‌تواند در تایم تریل نیز رکاب بزند. همچنین در قسمت پیست 3 دوچرخه‌سوار در قالب تیم‌اسپرینت و سرعت به جاکارتا می‌روند. یک رکابزن دیگر را نیز می‌توانیم از نیمه‌استقامت یا سرعت به ترکیب اضافه کنیم. سیزدهمین سهمیه نیز مربوط به یک رکابزن بانو در نیمه‌استقامت یا استقامت می‌شود.

به گزارش تسنیم ،قمری گفت: ما ترکیب نفرات اعزامی را با توجه به شرایطی که وجود دارد، انتخاب کردیم. البته تا زمان اعزام همچنان به رکوردها توجه و نظارت خواهیم کرد که شاید پس از این بررسی‌ها، به تعداد نفرات اعزامی اضافه شده و از تعداد آنها کم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید