جزئیات تازه از مرگ مسافر شمال

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰
    کد خبر :1014810
جزئیات تازه از مرگ مسافر شمال

با گذشت دو روز از مرگ هولناک پسر جوان در سقوط به گودال 80 متری در آزاد راه تهران – شمال دوست وی جزئیات تازه‌ای از این حادثه را بیان کرد.

پسر جوان در این باره گفت: ما برای سفر به شمال با تور از قم عازم شده بودیم، بین راه مسافران از راننده اتوبوس خواستند برای استراحت و استفاده از سرویس بهداشتی جایی توقف کند اما توجهی نمی‌کرد تا اینکه اتوبوس ما به دلیل نقص فنی متوقف شد. دوستم رضا – متوفی- از اتوبوس پیاده شد تا به آن سوی جاده برود که به یکباره در وسط آزادراه به پایین سقوط کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دوستش از روی سکوی بین آزادراه پرید، گفت: سرعت ماشین‌های عبوری زیاد بود و رضا برای اینکه تصادف نکند بعد از رسیدن به مانع کنار آزادراه بدون آنکه وسط آزادراه را نگاه کند خودش را پرت کرد و فکر می‌کرد بین آزادراه آسفالت است. من هم پشت سرش بودم و حتی یک لحظه وقتی متوجه شدم وسط آزادراه خالی است تلاش کردم پای او را بگیرم اما موفق نشدم. باور کنید اگر خودرویی تصادف کند و از آن بالا به پایین بیفتد چیزی از سرنشینان آن باقی نمی‌ماند. آنقدر ارتفاع زیاد بود که پس از سقوط کامل دوستم فقط می‌توانستم دست‌هایش را ببینم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید