جرایم سخت در انتظار رانندگان تاکسی که در روزهای بارانی خدمات نمی دهند

    کد خبر :1032238
جرایم سخت رانندگان تاکسی روزهای بارانی

اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل و نقلی ارائه ندهند، جریمه غیر نقد خواهند شد، در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم در اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، گفت: در تلاش هستیم تا با روان‌سازی جریان ترافیک، خدمات حمل و نقلی بهتر و بیشتری را ارائه دهیم.

مهدی گلشنی برطرف کردن گره‌های ترافیکی، استمرار خدمات حمل و نقلی و افزایش ایمنی معابر را به عنوان اهداف سه‌گانه ستاد مدیریت بارش برشمرد و افزود: با تشکیل ستاد مدیریت بارش در سال گذشته و حصول نتایج مثبت در سال‌جاری، برنامه‌ریزی متفاوتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در این ستاد به دو بخش اصلی ستادی و منطقه‌ای تقسیم می‌شود،گفت: شناسایی ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر و رفع ۶۵ درصد از مشکلات این نقاط توسط مناطق و با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام گرفته‌ است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفی و کمّی سرویس‌رسانی در حوزه اتوبوس و تاکسی را در دستور کار داریم، گفت: در حوزه اتوبوسرانی، علاوه بر بهسازی و مناسب‌سازی ۷۰ ایستگاه اتوبوس، مقرر شد تا اتوبوسرانی در ایام بارش با اعزام اتوبوس‌های بیشتر به نقاط پُرازدحام، خدمات مؤثرتری به شهروندان ارائه دهد و برای شناسایی ناوگان غیر فعال تاکسیرانی و کنترل و نظارت دقیق و کامل بر تاکسی‌ها نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

گلشنی در خاتمه با تأکید بر اینکه اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل و نقلی ارائه ندهند، جریمه غیر نقد خواهند شد، گفت: در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید