جذابترین رنگ طلا برای خانم‌‌ها در فصل تابستان چیست؟

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵
    کد خبر :807435
جذابترین رنگ طلا برای خانم‌‌ها

هر سال با شروع فصل تابستان استفاده از طیف های رنگی لباس و جواهرات رونق پیدا می‌کند. اما امسال به دلیل شیوع کرونا خیلی نمی‌توانیم در مکان‌های عمومی و مهمانی‌ها حضور پیدا کنیم اما امیدواریم این شرایط طولانی نشود و اوضاع کشور رو به بهبود برود.

حال که در شرایط قرنطینه خانگی به سر میبریم بهتر است از لحاظ روحی و سلامت روان به خودمان رسیدگی کنیم و اجازه بدهیم شرایط برای خود و اطرافیمان سخت نگذرد. در این شرایط بهتر است وقتی در خانه هستیم لباس‌های رنگی و زیورآلات متناسب با آنها استفاده کنیم. خیلی از افراد در خانه جلسات کاری و مهمانی‌های آنلاین برگزار می‌کنند و برای اینکه ظاهری مرتب و شیک داشته باشند بهتر است با أصول پایه‌ای ترکیب رنگ‌ها و زیورآلات آشنا باشند.

همان طور که می دانیم هر سال رنگی به عنوان رنگ سال اعلام می‌شود. در این میان شرکت پنتون از معروف‌ترین کمپانی هایی است که حرف اول و آخر ار در رنگ های سال می‌زند.

امسال، پنتون با بررسی رنگ های استفاده شده در هفته مد لندن و نیویورک، رنگ های ترند بهاره ی ۲۰۲۱ را ارائه داده است. این مجموعه شامل ترکیب ۲ رنگ جدید است. در این بین رنگ زرد و طوسی با یکدیگر به عنوان رنگ سال اعلام شده است.

مطرح شدن ترکیب دو رنگ به عنوان رنگ سال قطعا این مسئله تاثیر مهمی در ترکیب رنگ‌های مورد استفاده در لباس و طلاجات خواهد گذاشت. با شروع تابستان در استایل افراد رنگ های مختلف را مشاهده می کنیم. امسال در این تابستان و بهار استفاده از رنگ های روشن و شاد بیش از هر فصل دیگری مورد توجه واقع می شود.

گالری طلای ربیعی با در نظر گرفتن تمام عوامل مطرح شده طلاهای خود را به روز می کند و مجموعه ای از طلاجاتی متناسب با استایل شما را فراهم آورده است.

برای داشتن استایلی مناسب شما باید به ترکیب رنگ‌ها و قرار گیری آنها در کنار هم آگاهی داشته باشید. علاوه بر آن با استفاده از طلا و جواهرات مناسب می توانید به استایل خود جلوه ای زیبا ببخشید.

بررسی طلا و زیورآلات مناسب تابستان

استفاده از سنگ های قیمتی

برای فصل تابستان استفاده از طلاجات با سنگ های رنگی بسیار مناسب است. با توجه به طیف رنگی که برای لباس خود انتخاب کرده اید از جواهرات با سنگهای رنگی متناسب با رنگ لباستان نیز استفاده کنید.

سنگ هایی با رنگ آبی، صورتی، رز گلد و … بهترین انتخاب برای تابستان می باشد.

جواهرات رز گلد از جذابترین رنگ طلا برای فصل تابستان هستند.

اگر در تابستان پوست خود را برنزه می کنید یا کلا آرایش برنزه دوست دارید، خرید طلاجات رزگلد بسیار مناسب هستند. حتی با توجه به استایل شما این جواهرات مناسب هر نوع استایلی می باشد. استایل اسپرت و مجلسی با این جواهرات جلوه ای زیبا خواهد داشت.

گوشواره های مناسب فصل تابستان

در فصل تابستان استفاده از گوشواره های بلند که دارای سنگ های رنگی هستند در کنار طیف رنگی لباس شما فوق العاده خواهد بود. می توانید از طلاجات سنتی با طرح بته جقه در کنار رنگ های فیروزه ای و آبی که رنگ سال نیز می باشد استفاده نمایید. این هارمونی رنگ ها مناسب فصل تابستان است و استایلی متفاوت برایتان ایجاد می کند.

دستبند های مناسب فصل تابستان

دستبندهای کارتیه و دستبندهایی که حالت آزاد دارند و به مچ دستتان نمی چسبند مناسب فصل تابستان هستند. این دستبندها با حال و هوای تابستان سازگاری دارند ، از آنجایی که کاملا به مچ دستتان نمی چسبند در گرمای تابستان شما را اذیت نخواهند کرد.

شما می توانید از این دستبندها که اکثرا آویزدار نیز هستند متناسب با رنگ لباستان استفاده نمایید.

گردنبند مناسب فصل تابستان

با فرارسیدن تابستان استفاده از گردنبندهای رو مانتویی ترند می‌شود. گردنبندهای رو مانتویی به خاطر استفاده در روی لباس مورد توجه اکثر افراد است. زمانی که طلایی روی لباس استفاده می شود مرکز توجه قرار می گیرد. بنابراین در هنگام استفاده از گردنبندهای رو مانتویی حتما از لباس های ساده و با نقش و رنگ خلوت استفاده نمایید. در فصل تابستان استفاده از گردنبند رو لباسی را فراموش نکنید زیرا استایلی متفاوت برایتان ایجاد می کند.

گردنبندهای رومانتویی با نگین های ریز سفید یا رنگی برای تابستان فوق العاده هستند.

پا بند در فصل تابستان

در فصل تابستان ما معمولا از کفش های راحتی، اسپرت، و صندل استفاده می کنیم. استفاده از شلوارهای کوتاه نیز مورد علاقه ی بسیاری افراد است. استفاده از پابند طلا با رنگ های مختلف و سنگ های رنگارنگ تیپ تابستانی شما را تکمیل می کند. با توجه به رنگ لباستان استفاده از پابند با نگین های آبی و قرمز عالی خواهد بود.

کلام آخر:

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین گالری طلای ربیعی از انواع مدل های تابستانی طلاجات بازدید نمایید. و طرح و رنگ متناسب با استایل خود را انتخاب و ثبت نمایید. ما کوتاه ترین زمان طلای شما را با بهترین بسته بندی به دستتان می رسانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید