جدیدترین اطلاعات درباره توندرا ۲۰۲۲ خودرو آفرودی تویوتا منتشر شد

    کد خبر :819201
خودرو آفرودی تویوتا

تولید توندرا ۲۰۲۲ به زودی آغاز می‌شود و قرار است در آمریکا به فروش برسد.

تویوتا تصویری از پوشش موتور توندرا جدید را به اشتراک گذاشته که در هر طرف سه ورودی را نشان می دهد.این تصاویر تنظیمات هیبریدی یک موتور بنزینی V-۶، توئین توربو یا تنفس طبیعی را نشان می دهد.

تولید توندرا ۲۰۲۲ به زودی آغاز می شود و قرار است در آمریکا به فروش برسد. اواخر امسال تویوتا اولین پیکاپ جدید توندرا را به نمایش می‌گذارد و اکنون جزئیات مربوط به آنچه را که به پیکاپ جدید نیرو می‌دهد، به اشتراک گذاشته است: پیشرانه iForce MAX و این می‌تواند یک ترکیب V-۶ باشد.

نسل فعلی توندرا از موتور ۵.۷ لیتری iForce V-۸ استفاده می‌کند که ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت شده است. ما انتظار داریم که iForce MAX جدید یک پیشرانه هیبریدی با یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶ توربوشارژ یا تنفس طبیعی باشد.

نسخه غیر هیبریدی این شش سیلندر ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور در لندکروزر جدید جهانی تولید می‌کند. تویوتا همچنین می‌گوید که یک پیکاپ برقی به زودی از راه خواهد رسید، اما مشخص نیست که این یک Tundra باشد.

ما نمونه‌های اولیه نمونه توندرا را با سیستم تعلیق‌های عقب پوشیده مشاهده کرده ایم که نشان می‌دهد پیکاپ های جدید می‌توانند تنظیمات فعلی را خنثی کنند. پیکاپ جدید می‌تواند دارای فنر‌های کویل، فنر‌های هوا، یا حتی تعلیق عقب مستقل باشد. در ماه‌های آینده باید این پیکاپ را به‌طور کامل ببینیم و ممکن است امسال به عنوان مدل ۲۰۲۲ وارد بازار شود تا رقابت جدیدی در برابر فورد F-۱۵۰، شورولت سیلورادو و رام ۱۵۰۰ ایجاد کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عکس‌های قبلی فاش‌شده از نمای جلوی توندرا و عکس‌های جاسوسی جدید باعث شد که این عکس‌ها را روی هم قرار دهند تا نشان‌دهنده جلوه بهتری از این خودرو باشد. اکنون که تعداد بیشتری پیکاپ هیبریدی و برقی در اندازه کامل در دسترس است، این پیشرانه جدید جذابیت Tundra را گسترش خواهد داد. در ماه‌های آینده به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد Tundra جدید باشید و فروش آن در ایالات متحده تا پایان سال آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید