جایزه بهترین هوادار سال به خاطر فرزند گریان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۸:۳۳
    کد خبر :1048145
جایزه بهترین هوادار سال

جایزه بهترین هوادار سال به یک هوادار آرژانتینی به دلیل مراقبت از فرزندش در طول بازی تیمش رسید.

مراسم بهترین های فیفا در سال 2023 امشب برگزار شد. نامزدهای نهایی کسب عناوین برتر از 14 سپتامبر سال جاری مشخص شده بودند. جایزه بهترین هوادار سال به رای هواداران فوتبال انتخاب می شود.

این جایزه به یک هودار تیم آرژانتینی کولون رسید. دوربین‌های تلویزیونی او را در هنگام تماشای بازی تیمش در لیگ آرژانتین دیدند که پسرش را در آغوشش گرفته بود و به او شیر می‌داد. این صحنه دلگرم کننده اراده این هوادار را برای برانگیختن اشتیاق به باشگاه در پسرش از سنین پایین نشان می داد.

جایزه بهترین هوادار سال

او در این راه با یک هوادار استرالیایی که در 32 روز برای یک مراسم خیریه از حومه تا مرکز شهر سیدنی 32 کیلیومتر روپایی زد و یک هوادار کلمبیایی که، قبل از اینکه به دلیل یک بیماری ناشناخته با مرگ خودخواسته از دنیا برود، آخرین آرزوی خود را برآورده کرد و با اعضای تیم مورد علاقه اش ،میلوناریوس، در کلمبیا ملاقات کرد، در رقابت بود.

او با پرچم آرژانتین و فرزندش به روی صحنه آمد و از خانواده و دوستانش تشکر کرد. اتفاق جالب گریه فرزندش در هنگام سخنرانی او بود که باعث شد لحظاتی سخنرانی با تاخییر انجام شود تا افرادی بتوانند فرزند او را به خارج زمین انتقال دهند.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید