ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم

    کد خبر :1004162
ثبت سفارش کتب درسی

ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز دوشنبه پنجم تیر آغاز شده است و تا دهم شهریورماه ادامه دارد.

امکان اصلاح سفارشات از ۱۸ تیر تا ۳۱ شهریورماه وجود دارد و کتب درسی از ۱۱ شهریور تا ۳۱ شهریور در مدارس توزیع می‌شوند.

مدارس نیز از ۱۸ شهریور تا اول مهر ۱۴۰۲ کتب را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز کنند. دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام کنند.

همچنین کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید ۱۴۰۳_۱۴۰۲ در پایگاه کتاب‌های درسی بارگذاری شده است و دانش‌آموزان، معلمان، دبیران، هنرآموزان، کارشناسان، مدیران و اولیای دانش‌آموزان و عموم مردم برای دریافت فایل کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ می‌توانند به پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir مراجعه کنند.

برای این کار متقاضیان باید یکی از مشخصات کتاب مورد نظر اعم از دوره تحصیلی، شاخه تحصیلی، پایه تحصیلی، رشته تحصیلی، سال انتشار، کد کتاب و یا نام کتاب را در بخش جستجوی پیشرفته ثبت کرده، فایل الکترونیکی کتاب درسی را جستجو کرده و به صورت رایگان دریافت و استفاده کنند.

در همین راستا برای دسترسی سریع و راحت به صفحات داخلی کتاب درسی، فراپیوند (هایپرلینک) فصل‌ها، بخش‌ها، درس‌ها روی فهرست مطالب کتاب ایجاد شده است و تنها با یک کلیک روی عنوان هر درس در فهرست مطالب، مخاطب به صفحه آن درس ارجاع داده می‌شود.

همچنین ارتباط شمایل (آیکون) رمزینه سریع پاسخ مندرج در کتاب‌های درسی به محتوای مرتبط در شبکه ملی مدارس ایران (رشد) متصل شده است و مخاطبان می‌توانند با اشاره روی هر رمزینه سریع پاسخ، محتوای آن را مشاهده کنند.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید