ثبت‌نام ۱۶۰ هزار نفر در استان تهران برای دریافت بیمه بیکاری/ سکونت ۱۲ درصد خانوار‌های نیازمند کشور در استان تهران

    کد خبر :730423

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای زکات با اشاره به ضرورت بهره گیری از برکات زکات اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از کرونا ایجاد تحرک، پویاسازی و مولد ساز‌ی و در کنار آن بهره گیری از آموزه‌های دینی و فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات برای رفع مشکلات نیازمندان بسیار راهگشاست.

وی ادامه داد: کرونا اقتصاد بسیاری از کشور‌ها را دچار مشکل کرده و در کشور ما نیز علاوه بر این مشکل تحریم‌های دشمنان نیز شرایط را خاص و ویژه کرده است. در این زمینه ۱۶۰ هزار نفر در استان تهران برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند.

استاندار تهران افزود: بنا به تعریف مرکز آمار خط فقر در استان تهران چهار و نیم میلیون تومان و میانگین کشوری دو میلیون تومان است که نشان می‌دهد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از طرفی ۱۲ درصد خانوار‌های نیازمند کشور در استان تهران سکونت دارند.

به گزارش ایلنا، محسنی بندپی گفت: با همکاری پایگاه ایرانیان اقدام به شناسایی افراد یا خانوار‌هایی که به هر دلیلی تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، کرده ایم تا به این قشر کمک کنیم و آنها نیز کمک‌های مومنانه را به صورت هدفمند دریافت کنند تا شرایط برای این افراد بهبود یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید