تیراندازی در مجلس عروسی مرگ جوان ۲۹ ساله باغملکی را رقم زد

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱
    کد خبر :810812
تیراندازی در مجلس عروسی

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک گفت: تیراندازی در یک مجلس عروسی در یکی از روستاهای این شهرستان جوانی ۲۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ دوم عبدالرحیم قربان پور روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: به دنبال برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان باغملک یک جوان ۲۹ ساله بر اثر تیراندازی غیر مجاز مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک ادامه داد: ماموران پلیس از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کرده و با اقدامات اطلاعاتی ضارب را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در این حادثه در مخفیگاه ضارب کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

به گزارش ایرنا، موضوع تیراندازی‌های غیرمجاز در آیین های عزاداری و عروسی در برخی از مناطق خوزستان در سال‌های گذشته باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان شده که نیروی انتظامی در این خصوص بارها بر پایان دادن به این رسم غلط تاکید کرده است.

پیش از این در ۲۳ اردیبهشت ماه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مجروح شدن سه نفر بر اثر تیراندازی در مراسم یزله خوانی روز عید فطر در شهر سوسنگرد خبر داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید