تیراندازی در تالار عروس را به کما برد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴
    کد خبر :924338
تیراندازی در تالار عروس را به کما برد

تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی در شهرستان فیروزآباد فارس منجر به مجروح شدن دو نفر از میهمانان و به کما رفتن عروس شد.

سرهنگ «مهدی جوکار» فرمانده انتظامی «فیروزآباد» گفت: شامگاه سه‌شنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد فردی به قصد شادی و برحسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که به دلیل شلوغی جمعیت و عدم توانایی در کنترل اسلحه دو مرد و عروس بر اثر اصابت گلوله مجروح و ضارب از محل متواری شده است.

مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم 36 ساله را که شوهرخواهر داماد بود، شناسایی و وی را دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه فرد تیرانداز یک قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و استفاده شده در مراسم عروسی کشف شد.

سرهنگ «جوکار» با بیان اینکه عروس به کما رفته و حال دو نفر دیگر رضایتبخش است، گفت: تالار عروسی موصوف برابر دستور مرجع قضایی پلمب و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و برای ایجاد بستر امن و آرام در عروسی‌ها هرگونه تیراندازی ممنوع است و در صورت مشاهده اسلحه و تیراندازی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید