تکنیک های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

    کد خبر :444327

بهینه سازی وب سایتتان و اینکه چه کار باید انجام دهید تا وب سایت شما در نتایج صفحه اول گوگل مشاهده شود شاید به نظر کار بسیار دشواری باشد و شما برای بدست آوردن نتیجه مطلوبی که می خواهید داشته باشید از یک متخصص سئو کمک بگیرید. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وب سایت خود را به یک تیم سئوکار حرفه ای بسپارید.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

به گزارش بازتاب ،برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل  و برای بدست آوردن بهترین رتبه و جایگاه در نتایج موتورهای جستجو گوگل کاری که شما به عنوان صاحب وب سایت می بایست انجام دهید این است که برای سایت خود مطالبی را منتشر کنید که برای کاربرانتان تازگی داشته باشد و در واقع کپی شده نباشد. به روز بودن مطالبی که در وب سایت خود منتشر می کنید یکی از کارهایی است که به شما در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کمک بسیاری می کند.
برای اینکه بتوانید در گوگل به موفقیتی که می خواهید برسید خودتان هم می بایست آموزش هایی را فرا بگیرید که در صورت نیاز خودتان کارهای سئو سایت را انجام دهید و یا اینکه برای وب سایت خود از یک سئو کار و تیم حرفه ای سئو کمک بخواهید.

تکنیک های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

نام دامنه وب سایت

متا تگ عنوان

متا تگ توضیحات

تگ عنوان H1

کلمات کلیدی داخل متن

تگ ALT برای عکس ها

لینک های داخلی و لینک های خارجی

سرعت سایت

نقشه سایت

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای صاحبان وب سایت های مختلف یک آرزوی بزرگ می باشد زیرا هر چه رتبه و جایگاه آنها در گوگل بهتر باشد کاربران بیشتری را جذب خواهند کرد و در نتیجه میزان ترافیک وب سایت آنها نیز بالا می رود.

هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

اگر می خواهید که وب سایت شما در نمایش نتایج موتورهای جستجو بهترین جایگاه باشد می بایست سئو سایت خود را به گونه ای مدیریت و طراحی کنید که یک وب سایت حرفه ای را به گوگل بشناسانید. وب سایتی که مطالب آن هم برای گوگل هم برای کاربران چشم گیر باشد.
هزینه ای که برای قرار گرفتن در صفحه اول  گوگل می بایست پرداخت شود به موارد بسیار بستگی دارد. هر چه وب سایت شما بزرگ تر باشد هزینه ای که می بایست پرداخت کنید بیشتر است. اگر از یک تیم حرفه ای سئو کمک بخواهید طبیعتا هزینه شما کمتر خواهد شد زیرا یک تیم حرفه ای سئو با تجربه و دانشی که دارد تمام بالا و پایین های سئو را بخوبی می شناسد و همین امر باعث می شود که هزینه شما کمتر شود.

برای بهینه سازی سئو سایت خود با سئو ایران همراه باشید.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید