استاندار تهران خبر داد

تکمیل بیمارستان خیرساز پردیس

    کد خبر :475270
شهرستان پردیس

استاندار تهران از تکمیل بیمارستان ۱۶۴ تخته خوابی خیرساز شهرستان پردیس توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات تنها بیمارستان موجود در شهرستان پردیس به نام شفا گفت: ارزیابی در مورد این بیمارستان نداشتم؛ اما مردم شهرستان پردیس مطالبه‌ای داشتند که یک مرکز درمانی استاندارد و با کیفیت در این شهرستان احداث شود تا خدمات باکیفیت مطلوب را به شهروندان ارائه کند.

وی افزود: بنابر اظهار رییس اورژانس شهرستان در سال ۱۳۹۵ حدود ۵۰۰۰ نفر توسط اورژانس از این شهرستان به تهران منتقل شدند و در سال ۹۶ این رقم به ۶۵۰۰ نفر و در سال ۱۳۹۷ به ۷۵۰۰ نفر افزایش یافته است. این موضوع نشان می دهد باید برای مردم شهرستان یک مرکز ارائه خدمات دولتی با استانداردهای خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیمارستان فعلی برای بخش خصوصی است و علاوه بر مشکلاتی که دارد هزینه ارائه خدمات در آن بالاست. در حال حاضر یک فرد خیر در این شهرستان بیمارستانی با ظرفیت ۱۶۴ تخت را به مرحله ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسانده است و مقرر شده تکمیل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سپرده شود که امیدواریم با سرعت، روند تکمیل این بیمارستان و تامین نیروی انسانی آن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی قرار بگیرد تا شهروندان این شهرستان از خدمات با کیفیت و هزینه مناسب این بیمارستان بهره‌مند شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید