توییتر اطلاعات حساب کاربری را به ایلان ماسک می‌ دهد/ تلاش برای فروش

    کد خبر :916840

به تازگی خبر رسیده که هیئت مدیره توییتر موافقت کرد به ایلان ماسک داده‌های این شبکه اجتماعی را که قبلاً درخواست کرده بود، ارائه دهد. ما به طور خاص در مورد داده‌های کاربر و همچنین در مورد دستگاه‌هایی که توییت‌ها از آنها منتشر می‌شود، صحبت می‌کنیم.

بازتاب- انتظار می‌رود که این امر درصد ربات‌ها و حساب‌های اسپم را در پلتفرم نشان دهد. در عین حال، مدیریت توییتر معتقد است که بعید بوده ماسک چیز جدیدی پیدا کند که قبلاً نمی‌دانست. برخی منابع معتقدند که ماسک سعی دارد با این حرکات خود قیمت نهایی توییتر را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که توییتر 5 درصد از اکانت‌های اسپم را ادعا کرده است. با این حال، برآوردهای GlobalData نشان می‌دهد که از هر ده حساب فعال، یک مورد اسپم است. خود شرکت خاطرنشان کرد که این تفاوت به دلیل روش‌های مختلف محاسبه می‌باشد.

در 25 آوریل، ماسک با خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار موافقت کرد. پیش از آن، این میلیاردر قبلاً 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده بود. در 13 می، ماسک از تعلیق معامله در توییتر خبر داد تا زمانی که اطلاعات حساب‌های اسپم در سایت به او ارائه شود و اظهار داشت که حق فسخ یک‌طرفه معامله را برای خود محفوظ می‌دارد. به همین دلیل سرمایه گذاران از او شکایت کردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید