تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ با تجهیزات آفرود TRD معرفی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۳۱
    کد خبر :842477
تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ با تجهیزات آفرود TRD معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ شاسی‌بلند تویوتا فوررانر با فناوری‌های استاندارد بیشتر در داخل کابین و برخی امکانات ایمنی برای کمک به مانورپذیری بهتر، به همراه تیپ جدید TRD اسپرت معرفی شد.

تویوتا فوررانر TRD اسپرت مدل ۲۰۲۲ در ماه ژوئن رونمایی شد؛ اما این برند به‌تازگی علاوه بر معرفی سایر به‌روزرسانی‌ها برای مدل جدید، جزئیات بیشتری درباره‌ی آن منتشر کرده است.

بسته به تیپی که خریدار انتخاب می‌کند، تعدادی ویژگی استاندارد جدید وجود دارد. تمام تیپ‌های تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ علاوه بر نور پایین و چراغ مه‌شکن LED، دارای چراغ نور بالا LED به‌صورت استاندارد هستند. هر نمونه از این شاسی‌بلند دارای هشدار سرنشینان عقب است تا به رانندگان یادآوری شود قبل از خروج از خودرو، صندلی مربوط به کودک یا حیوان خانگی را در عقب بررسی کنند.

علاوه بر این، تیپ‌های SR5 پریمیوم، TRD آف‌رود پریمیوم، TRD Pro و لیمیتد با قابلیت پایش نقاط کور دید راننده و هشدار عبور از عقب همراه هستند. تیپ‌های لیمیتد و انواع مختلف تیپ TRD همچنین از صفحه‌نمایش اطلاعات چندگانه جدید بهره می‌برند. تیپ TRD Pro دارای قابلیت پایش شرایط مختلف است که از دوربین‌های خودرو برای بررسی موانع اطراف که ممکن است شخص نتواند پشت فرمان ببیند، استفاده می‌کند. به‌طور مشابه، مدل Limited از قابلیت پایش نمای پانوراما بهره می‌برد که برای کمک به مانور در فضاهای تنگ طراحی شده است.

تیپ جدید TRD اسپرت از آخرین امکانات برای تبدیل تویوتا 4Runner به شاسی‌بلند راحت‌تری در جاده بهره می‌برد. این تیپ، سیستم تعلیق با میرایی تطبیقی ​​را از مدل Limited دریافت می‌کند. این خودرو روی رینگ‌‌های ۲۰ اینچی با ظاهر تراش‌کاری‌شده و تزئینات خاکستری تیره سوار می‌شود. در داخل کابین، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت وجود دارد. صفحه‌نمایش هشت اینچی سیستم سرگرمی از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. خریداران می‌توانند پیکربندی‌های محرک عقب یا چهارچرخ محرک را انتخاب کنند.

به گزارش زومیت، برای سال ۲۰۲۲، تیپ TRD Pro گزینه‌ی رنگ جدید بیرونی به نام Lime Rush (در گالری مشاهده می‌کنید) را به دست می‌آورد. قدرت تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ همچنان از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۴ لیتری خورجینی ۶ سیلندر تأمین می‌شود که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. تمام تیپ‌ها دارای جعبه‌دنده پنج سرعته اتوماتیک هستند. قیمت تویوتا فوررانر ۲۰۲۲ از ۳۷,۳۰۵ دلار (به‌علاوه ۱۲۱۵ دلار هزینه‌ی حمل تا مقصد) برای تیپ پایه‌ی SR5 شروع می‌شود. تیپ جدید TRD اسپرت ۴۰,۱۵۰ دلار قیمت دارد. TRD Pro به‌عنوان گران‌ترین تیپ، با قیمت ۵۲,۱۲۰ دلار به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید