آغاز پیش تولید «تخته گاز»

«توچال» بزودی به نمایش عمومی درمی آید

    کد خبر :136871

فیلم سینمایی «توچال» با قرار گرفتن در نوبت اکران، بزودی به نمایش عمومی درمی آید.

فیلم سینمایی «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد هم اکنون در نوبت نمایش قرار دارد و به احتمال فراوان تا اواخر سال جاری روی پرده سینماها خواهد رفت.

لیلا زارع، پژمان بازغی، شهاب شادابی، دیبا زاهدی، علی فرهنگی، مانی طرلان، امیر هدایتی، بیتا ایمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«توچال» یک ملودرام عاشقانه است و در خلاصه داستانش آمده: نوید (بازغی) عضو قدیمی گروه امداد و نجات پیست توچال به دعوت مهران دوستش که سرپرست تیم است بعد از سال ها به پیست بازمی گردد. با بازگشت نوید به پیست اتفاقاتی رخ می دهد که خط اصلی داستان این فیلم را شکل می دهد… .

فیلمبرداری «توچال» پاییز و زمستان سال گذشته در منطقه توچال انجام شد. گروه به جز این منطقه، بخش های کوتاهی از این فیلم را در چند خیابان در مرکز شهر مقابل دوربین برده اند.
آهنگرانی پیش از این ساخت فیلم سینمایی «یکی برای همه» را در کارنامه خود داشته و «توچال» دومین فیلم بلند وی محسوب می شود.

این کارگردان در حال حاضر با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «تخته گاز» پیش تولید این فیلم را در سکوت خبری آغاز کرده است.

سازندگان در حال حاضر مشغول رایزنی با بازیگران و انتخاب عوامل پشت دوربین این فیلم هستند.

براساس برنامه ریزی ها «تخته گاز» تا ماه آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
این فیلم به نویسندگی مهدی علی میرزایی یک طنز اجتماعی است و داستان زندگی خانوادگی و زناشویی فردی به نام سلیمان را روایت می کند که سال هاست به سردی گراییده است. طی ماجرایی بامزه او با دوستی آشنا شده و این دوستی سرآغاز تحولی اساسی در زندگی سلیمان می شود. در واقع فیلم تلنگری به جامعه و نیاز امروز خانواده های ایرانی است.

سیدمحسن جاهد تهیه کنندگی فیلم جدید آهنگرانی را برعهده گرفته است. مدیریت فیلمبرداری این فیلم نیز برعهده جاهد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید