تولید BMW Z4 برای دو هفته به دلیل کمبود قطعات متوقف شد

  • خودرو
  • شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
    کد خبر :894832
تولید BMW Z4 برای دو هفته به دلیل کمبود قطعات متوقف شد

کمبود قطعات، به‌ویژه سیم‌کشی که از اوکراین تامین می‌شود، دلیل اصلی توقف تولید در نتیجه درگیری‌های روسیه و اوکراین است. اینکه آیا تولید پس از دو هفته از سر گرفته خواهد شد، هنوز مشخص نیست، زیرا این بستگی به این دارد که آیا مشکلات زنجیره تامین تا آن زمان برطرف شود یا خیر.

همچنین مشخص نیست که آیا تولید تویوتا سوپرا تحت تأثیر این کمبود قطعات قرار گرفته است یا خیر. درگیری روسیه و اوکراین همچنان بر مشاغل مختلف از جمله صنعت خودرو تأثیر می‌گذارد. چندین خودروساز قبلاً لغو موقت تجارت خود را در مناطق آسیب دیده اعلام کرده اند، در حالی که بسیاری از آن‌ها قبلاً حمایت خود را از مأموریت‌های امدادی برای اوکراین ابراز کرده اند.

ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه BMW Z۴ در سال ۲۰۲۵ دیگر تولید نخواهد شد؛ برخی از کارکنان این شرکت اعلام کرده اند این خودروساز از میزان فروش این خود راضی نبوده است، توقف تولید مطمئناً تأثیر بیشتری بر فروش Z۴ خواهد داشت.

شاین ذکر است، BMW تنها تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۲۴۰۰ دستگاه از Z۴ فروخته است. بی ام و از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده و گفت که “نمی تواند در مورد عرضه محصولات آینده گمانه زنی کند. ”

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید