توضیحات مترو تهران درباره جان باختن یک تعمیرکار

    کد خبر :864353
توضیح مترو تهران درباره جان باختن یک تعمیرکار در ایستگاه ارم سبز

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد جزئیات حادثه روز گذشته در ایستگاه ارم سبز و جان باختن یکی از کارکنان این شرکت توضیح داد.

رستمی قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد حادثه روز گذشته و جان باختن یکی از کارگران تعمیراتی مترو گفت: در ساعت ۶:۳۷ روز گذشته در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز در خط ۴ مترو مشکلی ایجاد شد که این مشکل به تعویض خط قطارها مربوط می‌شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، وی با بیان این‌که با توجه به نوع اختلالی که ایجاد شده بود تیم نگهداری و تعمیرات با هماهنگی مرکز فرمان و کنترل سریعا به محل اعزام شدند و به داخل تونل رفتند تا بتوانند هرچه سریع‌تر خرابی را رفع کنند تا حرکت قطارها در ساعت پیک دچار اختلال نشود، گفت: هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متاسفانه در مسیر تردد قطار قرار گرفت.

قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان این‌که قطار خروجی از ایستگاه با این فرد برخورد می‌کند، اضافه کرد: با توجه به شدت جراحات وارده، همکارمان فوت می‌کند و بلافاصله تیم امدادی وارد عمل شده و نسبت به انتقال پیکر همکارمان اقدام می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید