توضیحات نماینده بروجرد در خصوص دستگیری برادرش

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۰۶
    کد خبر :903755

 فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار فیلم دستگیری برادرش، بیان کرد: یک عده زمانی که در پمپ بنزین بودم شبانه و خارج از وقت معمول برادرم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این افراد قبل از هر کاری به سمت ما حمله کرده و به ضرب و شتم بنده و برادرم اقدام کردند ضمن این که چادر از سر بنده کشیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: بدون تردید این حرکت برنامه ریزی شده برای تخریب چهره بنده بوده است؛ زیرا فردی که در پمپ بنزین فیلمبرداری کرده کاملا واضح است با ترفندهایی قصد مشغول کردن بنده و برادرم در پمپ بنزین را داشته تا پس از تماسی که با افراد داشته آن افراد در آن محل حضور پیدا کنند.

مقصودی تصریح کرد: بدون شک این اتفاق را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم؛ زیرا این مسئله از قبل پیش بینی شده بوده است و فرد فیلمبردار با مونتاژ با فیلم های دیگر اقدام به پخش آن کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را تخریب کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با این اتفاق حرمت بنده و مجلس را شکستند و از هیچ توهینی به بنده و ساحت نماینده فروگذاری نکرده و بد اخلاقی هایی را نیز مرتکب شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید