در آستانه پخش فصل دو منتشرشد؛

توضیحات احسان علیخانی درباره تعطیلی موقت «عصر جدید» به دلیل کرونا

    کد خبر :692882

احسان علیخانی کارگردان و مجری «عصر جدید» با اشاره به شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی موقت ضبط این برنامه با حضور تماشاگران شده است، درباره شرایط تولید فصل دوم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی برنامه، احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصرجدید» به ارائه توضیحاتی پیرامون توقف ضبط برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا پرداخت.

علیخانی با اشاره به ثبت نام تعداد زیادی از مخاطبان به عنوان تماشاگر گفت: چندین هزار مخاطب پروپاقرص بزرگترین مسابقه استعدادیابی «عصرجدید» برای تماشای استعداد شرکت کنندگان ثبت نام کرده اند که در حال حاضر امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

وی افزود: برنامه هایی که از راستی آزمایی شرکت کنندگان پخش می‌شود دی ماه ضبط شد و در بهمن ماه تنها ضبط ۶ قسمت با حضور داوران و شرکت کنندگان ضبط صورت گرفته است.

علیخانی ادامه داد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توصیه مدیران شبکه سه سیما و نگرانی عوامل «عصرجدید» تصمیم بر آن شد تا ضبط برنامه موقتاً متوقف شود.

کارگردان و مجری برنامه عصرجدید توصیه کرد: از ویروس کرونا نترسید اما جدی بگیرید و مراعات کنید و در صورتی که کار ضروری ندارید از منزل بیرون نروید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید