توزیع نامحدود مرغ منجمد ۱۳۵۰۰ تومانی آغاز شد

    کد خبر :726487

محمد جعفری مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: بعد از مصوبه کارگروه تنظیم بازار، عملیات توزیع مرغ منجمد به قیمت 12 هزار و 900 تومان برای توزیع کنندگان و 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده آغاز شد و این محصول در اختیار تمام استانهای کشور قرار گرفت.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ منجمد تنظیم بازاری در استانهای مختلف کشور وجود ندارد و این محصول به اندازه کافی و بدون محدودیت تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد توزیع خواهد شد.

مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام در واکنش به گرانی مرغ و اقدامات صورت گرفته برای کاهش قیمت این محصول گفت: به طور قطع توزیع مرغ تنظیم بازاری منجر به ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

وی تصریح کرد: عرضه و تقاضا وضعیت قیمت ها را تعیین می کند و با توجه به ذخیره مناسب مرغ شرکت پشتبانی امور دام می توان از اقدام صورت گرفته برای تنظیم بازار، نتیجه لازم را به دست آورد.

جعفری همچنین در ارتباط با نرخ مصوب مرغ گرم اظهار داشت: قیمت 15 هزار تومانی مرغ بر اساس نظر کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت مصرف کنندگان و مصرف کنندگان تعیین شده و قبل از اعلام این قیمت بررسی کارشناسانه انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید