توافق لواندوفسکی با بارسلونا تکذیب شد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۵۶
    کد خبر :902414

در حالی که چندی پیش نشریه لهستانی «اینتریا اسپورت» از توافق سه ساله باشگاه بارسلونا با روبرت لواندوفسکی مهاجم گلزن بایرن مونیخ برای عقد قرارداد خبر داده بود و اعلام کرد این مهاجم لهستانی در پایان فصل به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه می شود اما باشگاه بارسلونا خبر توافق با بهترین بازیکن جهان از دید فیفا را تکذیب کرد.

متئو آلِمانی مدیر ورزشی بارسلونا در مصاحبه شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا اعلام کرد: علی رغم احترام زیادی که برای لواندوفسکی قائلم توافقی با وی صورت نگرفته است، روبرت بازیکن مهمی برای باشگاه بایرن مونیخ به شمار می رود در این مقطع از فصل گمانه‌زنی در خصوص نقل و انتقالات رایج است و این منطقی است، اما هیچ توافقی انجام نشده است.

بهترین بازیکن جهان از دید فیفا که تا پایان ماه ژوئن 2023 با بایرن قرارداد دارد، تا امروز در 370 بازی برای بایرن مونیخ توانسته 341 گل به ثمر برساند و 69 پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند.

گفتنی است باشگاه‌هایی مانند بارسلونا، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی وضعیت مهاجم لهستانی بایرن را در نظر گرفتند، بازیکنی که در دو سال اخیر موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان (THE BEST فیفا) را به خود اختصاص دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید