تهران بدون سطل زباله/ عکس

    کد خبر :946064
تهران بدون سطل زباله

شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز حوادث جانبی اقدام به جمع آوری سطل‌های زباله کرده است اما متاسفانه راه حلی برای چگونگی جمع آوری زباله‌ها اندیشیده نشده است.

از حدود یک هفته پیش بود که گزارش جمع‌آوری سطل‌های زباله در مراکز شهر منتشر شد، جمع‌آوری که به گفته شهردار تهران برای جلوگیری از ایجاد راه‌بندان بوده است.

اما همین جمع‌آوری سطل‌های زباله منجر به آن شده است تا شهروندان زباله‌های خود را در اطراف مخازن سطل‌های زباله رها کنند و همین موضوع منجر به زشت و آلوده شدن معابر شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد که دلیل جمع‌آوری سطل‌های زباله موضوعات امنیتی بوده و شهرداری دستور را اجرایی کرده است.

همچنین پس از آن علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز اعلام کرد برای اینکه با سطل‌های زباله راه‌بندان ایجاد نشود دستور جمع‌آوری آنها صادر شده و پس از اتمام اغتشاشات در جای خود تعبیه خواهند شد.

اما متأسفانه پس از جمع‌آوری سطل‌های زباله شهروندانی که نمی‌دانستند زباله‌های خود را کجا باید خالی کنند آنها را در گوشه و کنار خیابان رها کردند و همین موضوع منجر به آشفتگی سطح شهر شده است.

اگر شهرداری تهران برای جلوگیری از ترافیک و عدم آسیب رسیدن به سطل‌های زباله اقدام به جمع‌آوری آنها کرده است باید برای جمع‌آوری زباله‌های روزانه شهروندان نیز چاره‌ای بیندیشد اما تصاویر گویای این هستند که در گوشه و کنار شهر زباله‌های بسیاری رها شده‌اند.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید