تهران بار دیگر سپیدپوش می‌شود

    کد خبر :970363
تنفس هوای ناسالم در روز برفی پایتخت

 با بررسی نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، با توجه به عبور امواج کوتاه تراز میانی جو، طی امروز و فردا در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده برف و در سطح استان در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت یکشنبه با ورود و شروع فعالیت سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود. فعالیت این سامانه تا اواخر روز چهارشنبه به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه و افزایش وزش باد در سطح استان، موجب بهبود کیفیت هوا و کاهش آلاینده‌های جوی می‌شود. برای امروز و فردا روند تدریجی افزایش دما و از روز یکشنبه کاهش دما پیش بینی شده است.

فردا آسمان شهر تهران کمی ابری و غبارآلود و دمای هوا بین ۷ تا منفی یک درجه خواهد بود. در بقیه شهرهای استان نیز هوا مانند شهر تهران کمی ابری و غبار آلود است و فقط در آبعلی، پردیس، دماوند و فیروزکوه در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. اهالی لواسان نیز منتظر وزش باد باشند.

دمای هوا فردا شنبه هشتم بهمن ۱۴۰۱ ، در آبعلی بین منفی ۳ تا منفی ۷ درجه، اسلامشهر، رباط کریم و ری بین ۱۰ تا یک درجه،  بهارستان، پیشوا و پاکدشت بین ۱۰ تا یک درجه، پردیس و دماوند بین منفی یک تا منفی ۵ درجه، شمیرانات بین ۳ تا منفی یک درجه سانتی گراد خواهد بود.

در شهریارنیز دمای هوا بین ۷ تا یک درجه، فیروزکوه بین منفی ۲ تا منفی ۱۱ درجه، قدس بین ۸ تا منفی یک درجه، قرچک بین ۱۰ تا منفی یک درجه، لواسان بین یک تا منفی ۳ درجه، ملارد بین ۸ تا منفی یک درجه و ورامین بین ۹ تا صفر درجه سانتی گراد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید