تنها با 80 هزار تومان بهشتی زیر پوشش گردو ژنوتیپ رویال داشته باشید!

    کد خبر :1054076

گردو ژنوتیپ یکی از برترین ارقام بومی ایران به حساب می آید که قابلیت کاشت در اغلب نقاط کشور را دارد. این گردو باردهی فوق العاده ای دارد و می تواند در کمترین زمان ممکن تمام سرمایه ای که برای کاشت آن مصرف کرده اید را بازگرداند. از آن جایی که اواخر زمستان فرصت طلایی کاشت این نهال است، پس زمان زیادی برای خرید آن باقی نمانده است.

رویال نهال در این فرصت محدود پیشنهاد ویژه ای برای افرادی که می خواهند، این نهال را خریداری کنند، ارائه داده است. شما می توانید تنها با پرداخت 80 هزار تومان نهال گردو ژنوتیپ بخرید تا رویای گسترش یا احداث باغ خود را با بهترین رقم تجاری، تحقق بخشید. کارشناسان رویال نهال به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند تا شما خریدی مطمئن، آسان و بدون دردسر را تجربه کنید.

شگفتی های گردو ژنوتیپ

یکی از مهم ترین شگفتی های گردو ژنوتیپ باردهی آن است. برای باردهی این نهال نیازی به صبر کردن نیست؛ چون از همان سال اولیه کاشت، باردهی آن آغاز می شود. هر اصله نهال گردو ژنوتیپ می تواند بالغ بر 70 تا 80 کیلوگرم محصول درشت، مرغوب و باکیفیت عالی تولید کند. در واقع در یک هکتار از باغات گردو ژنوتیپ می توان 10 تا 12 تن محصول برداشت کرد. این عدد آرزوی هر باغداری است که تنها با خرید و کاشت گردو ژنوتیپ تحقق می یابد.

وزن هر عدد گردو ژنوتیپ 18 گرم است و در حدود 70 درصد از حجم آن را مغزهای سفید رنگ تشکیل می دهد. طعم مغز این نوع گردو بسیار لذیذی و عالی است؛ به همین دلیل است که طرفداران بسیار زیادی دارد. طول عمر اقتصادی نهال گردو ژنوتیپ حدود 80 الی 140 سال است. باغداران عزیز می توانند با یک سرمایه بسیار کم، این نهال را خریداری کرده و تا آخر عمر از آن بهره اقتصادی بگیرند. از دیگر ویژگی های بارز این نهال، مقاومت بالای آن در برابر آفات و بیماری ها است.

کاربردهای اقتصادی گردو ژنوتیپ

گردو ژنوتیپ از قیمت بسیار خوبی در بازارهای جهانی برخوردار است. این قیمت با توجه به نوسانات بازار، روز به روز در حال افزایش است؛ بنابراین با فروش آن می توان به سود بسیار بالایی دست یافت. این تنها کاربرد این رقم گردو نیست. از دیگر کاربردهای اقتصادی گردو ژنوتیپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ گردو ژنوتیپ به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای خود، در بسیاری از صنایع غذایی؛ مانند صنایع تولید کیک و شیرینی، بستنی، کارگاه های تولید قند و آبنبات و… نیز مورد استفاده است. شما می توانید با صاحبان این صنایع وارد مذاکره شوید و بخشی از محصولات خود را به آن ها پیش فروش کنید.

♦ علاوه بر موارد یاد شده، گردو ژنوتیپ خواص فوق العاده ای برای سلامت دارد. این نوع گردو، دارای منبع غنی از انواع ویتامین ‏ها و مواد معدنی است؛ بنابراین افراد زیادی برای سلامت خود و تولید محصولات مرتبط در این زمینه به دنبال خرید آن هستند.

♦ در فصل خزان نیز می توانید از گردو ژنوتیپ بهره برداری اقتصادی را آغاز کنید. برگ های پوسیده این درخت، منبع بسیار خوبی برای تولید کودهای گیاهی هستند. علاوه بر این برای تولید غذای دام نیز به کار می روند؛ پس با جمع آوری صحیح و فروش آن ها نیز می توانید درآمد کسب کنید.

♦ اگر وسعت باغ شما زیاد است، می توانید چوب آن را هم به فروش برسانید. در زمان هرس کردن مقدار زیادی چوب از درخت به دست می آید که این چوب طرفداران زیادی دارد و برای تولید کاغذ، مصنوعات چوبی و… به کار می رود.

با توجه به موارد یاد شده تقاضا برای تولید این نوع گردو در بازار ایران و بازارهای جهانی بسیار زیاد است؛ بنابراین با خیال راحت هر تعداد که می توانید از این نهال بکارید و اصلاً نگران فروش آن نباشید.

گردو ژنوتیپ را نمی توانید در هر نهالستانی پیدا کنید

با افزایش آگاهی باغداران در خصوص مزایای کاشت گردو ژنوتیپ، بازار تقلب در عرضه این نهال نیز در حال افزایش است. بسیاری از نهالستان های نهال گردو معمولی خود را با نام ژنوتیپ به فروش می رسانند و بعد از آن پاسخگوی مشتری خود نیستند و هیچ گونه خدمات پس از فروشی ارائه نمی دهند. اگر از این نهالستان ها خرید کنید، هیچ تضمینی برای باردهی و بازگشت سرمایه شما وجود ندارد.

اغلب این نهال ها ضعیف هستند و در اثر یک آفت معمولی از بین می روند. باردهی این نهال ها نسبت به هزینه ای که باید برای پرورش آن بکنید، اصلاً توجیه اقتصادی ندارد. این امر را می توانید از بسیاری از باغداران منطقه زندگی خود سؤال کنید که چگونه سرمایه آن ها در اثر خرید نهال های ضعیف، از دست رفته است. اگر می خواهید دچار این مشکل نشوید، نهالستان های معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی؛ مانند رویال نهال را انتخاب کنید تا قدمی محکم و استوار برای سرمایه گذاری در زمینه باغداری برداشته باشید.

فرصت ویژه رویال نهال برای خرید گردو ژنوتیپ را از دست ندهید

اکنون وقت آن رسیده تا جانی دوباره به باغستان خود ببخشید و درخت های جوان و سرحال را جایگزین درخت های کهنه و بدون بار خود کنید. رویال نهال این فرصت استثنایی خرید را برای شما فراهم کرده تا تنها با 80 هزار تومان صاحب نهال گردو ژنوتیپ شوید؛ گردویی که از لحاظ باردهی و ارزش اقتصادی، زبانزد تمام باغداران حرفه ای است.

باور کردنی نیست که بتوانید نهال های شناسنامه دار، دارای گواهی سلامت، لیبل دار، سالم و سرحال را با این قیمت پایین خریداری کنید، اما هدف رویال نهال تحقق آرزوی باغداران و رونق بخشیدن به باغات آن ها است؛ به همین دلیل این فرصت طلایی خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

به هر حال تصمیم نهایی در این خصوص با شما است، یا همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس می گیرد و نهال گردو را در پایین ترین قیمت ممکن خریداری می کنید یا این فرصت را در اختیار سایر باغداران قرار می دهید و خود از آن بی بهره می مانید.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر و نحوه خرید نهال گردو به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید