قابلیت تمپلیت به ریلز اینستاگرام می آید| کپی فرمت ویدئو از سایر ویدئوها

    کد خبر :905134

اینستاگرام قصد دارد یک قابلیت جدید به نام تمپلیت (Templates) برای سرویس ریلز خود ارائه بکند‌. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا فرمت‌های ویدیو را از سایر ویدیوهای ریلز کپی و استفاده کنند.

بازتاب -گفتنی که قابلیت تمپلیت هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های تیک تاک است و اکثر ترندها و وایرال‌های این پلتفرم بر مبنای آن صورت می‌گیرد. وب‌سایت Business Insider گزارش داده است که قابلیت تمپلیت ریلز اینستاگرام فعلاً در مرحله آزمایش است و فقط تعداد محدودی از اینفلوئنسرها به آن دسترسی دارند.

متا گفته است که این شرکت قصد دارد کار با سرویس ریلز را برای کاربران راحت‌تر کند. در همین راستا قابلیت جدید تمپلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا از یک فرمت متفاوت برای ویدیوی خود استفاده کنند.

یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام به نام Josephine Hill در توضیح این قابلیت می‌گوید شما با استفاده از آن قادر خواهید بود از هر تمپلیتی برای ویدیوهای خود استفاده کنید و دیگر هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. گفتنی است سرویس ریلز هم‌اکنون فقط چند تمپلیت پیش‌فرض دارد که نمی‌توان از آن‌ها برای همه ویدیوها استفاده کرد.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر برای رقابت با تیک تاک قابلیت‌های متنوعی را به سرویس ریلز خود اضافه کرده است. از آن جمله می‌توان به قابلیت ریمیکس، امکان همکاری روی ویدیوها، قابلیت‌های جدید موسیقایی و امکان ریپلای‌های تصویری اشاره کرد.

آدام موسری رئیس اینستاگرام نیز وعده‌های خوبی برای سال ۲۰۲۲ داده است و به نظر می‌رسد امسال شاهد نوآوری‌های زیادی برای این شبکه اجتماعی خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید