تماس تلفنی اردوغان با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین

    کد خبر :903119

رییس جمهور ترکیه امروز در تماس تلفنی با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری ترکیه روز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اردوغان در گفتگوی تلفنی با محمود عباس اقدامات (رژیم) اسرائیل در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در رسانه اجتماعی اعلام کرد با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به صورت تلفنی گفتگو کرده است.

اردوغان در این خصوص اعلام کرد: ماه رمضان غم‌انگیزی به خاطر آنچه در فلسطین به خصوص در قدس رخ داد را سپری می کنیم. از خداوند منان برای برادران فلسطینیمان که در حملات اسرائیل جان باخته‌اند، طلب رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم. در تماس با محمود عباس، حملات اسرائیل علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی را به شدت محکوم و تاکید کردم که در مقابل تحریکات و تهدیدات علیه جایگاه و معنویت مسجدالاقصی خواهیم ایستاد.

اردوغان اضافه کرد: ترکیه همیشه در کنار فلسطین است. این رویدادها ضرورت تلاش همه گروه‌ های فلسطینی برای اتحاد و آشتی را یادآوری می‌ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید