تلگرام آپدیت جدیدی با قابلیت دانلود منیجر و بسیاری دیگر منتشر کرد

    کد خبر :894716

با این‌که واتس‌اپ به مرور در حال اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر است، تلگرام هر چند هفته یکبار فاصله‌اش را با این پیام‌رسان بیشتر و بیشتر می‌کند. آپدیت جدید تلگرام برخلاف سری قبل چندان بزرگ نیست اما قابلیت‌های مفید فراوانی مثل دانلود منیجر تلگرام را به همراه دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_تلگرام امکان ارسال و دانلود فایل‌ها تا ۲ گیگابایت را فراهم می‌کند. تمامی این فایل‌ها روی سرورهای ابری رایگان این پیام‌رسان ذخیره شده و امکان دسترسی به آن از همه دستگاه‌های شما وجود دارد. با این‌حال پیش از این اگر دانلود فایل حجیمی را شروع می‌کردید برای پیدا کردن آن دوباره باید به همان صفحه از چت یا کانال مراجعه می‌کردید.

خوشبختانه حالا با دانلود منیجر جدید تلگرام، این مشکل برطرف شده است. وقتی درحال دانلود چیزی باشید، آیکن دانلود در نوار جستجوی بالای صفحه اصلی اضافه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با لمس این آیکن مستقیماً به بخش دانلودها بروید. در این بخش نه‌تنها می‌توانید دانلود را متوقف کرده و ادامه دهید، بلکه امکان افزایش یا کاهش اهمیت هر دانلود نیز وجود دارد.

دانلودهای با اهمیت بالاتر با اولویت بیشتر و با سرعت بالاتری دانلود خواهند شد.پیش از این کافی بود لینکی به شکل t.me/username را برای فردی ارسال کرده یا در وب‌سایت یا بیوگرافی خود قرار دهید تا با یک کلیک امکان ارسال پیام به شما در تلگرام وجود داشته باشد. حالا علاوه بر این، امکان لینک دادن به شماره تلفن نیز وجود دارد. برای این‌کار کافیست لینک را به شکل t.me/+989301234567 وارد کنید.

البته این لینک تنها در صورتی کار می‌کند که در بخش Privacy Settings، امکان نمایش شماره تلفن خود را فعال کرده باشید.از این پس استریمرهای حرفه‌ای می‌توانند به‌جای استریم از خود تلگرام، از ابزارهای محبوب استریم مثل OBS Studio یا Xsplit Broadcaster استفاده کنند. به این ترتیب مخاطبین شما کماکان در تلگرام شما را تماشا می‌کنند اما شما در ابزارهای ویژه استریم، امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت. برای این‌کار کافیست یک چت ویدئویی یا استریم تازه شروع کرده و Start With را بزنید. سپس اطلاعات ابزار استریم مورد نظرتان را در آن وارد کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید