تلاش قهرمان پارالمپیک بدون مربی برای کسب سهمیه

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۹:۰۷
    کد خبر :1051557
قهرمان پارالمپیک کسب سهمیه

حامد امیری درباره حضورش در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در رشته پرتاب وزنه اظهار کرد: از مسابقات جهانی فرانسه که تیر امسال برگزار شد تا الان بدون مربی و این که تحت حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک باشم تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز و در خرم آباد پیگیری کرده‌ام و اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم. در حقیقت در این مدت تمام برنامه‌های آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات اعم از مربیگری، بدنسازی و تغذیه را خودم انجام دادم و اگر در این تورنمنت علاوه بر کسب مدال طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم کسی نمی‌تواند ادعا کند که در رکوردشکنی نقشی داشته است.

وی گفت: در شرایطی به مسابقات بین المللی فزاع امارات اعزام می‌شوم که با هزینه‌ی شخصی در جاهای مختلف برای خود اردو گذاشتم و تمریناتم را پیگیری کردم، در این مسابقات برای اولین بار در کلاس F۵۵ پرتاب وزنه شرکت خواهم کرد و تلاشم بر این است که با کسب مدال طلا برتری خود را در کلاس جدید ثابت کنم. البته سطح این مسابقات به دلیل حضور ۷۲ کشور نسبت به جهانی فرانسه بالاتر است. از سوی دیگر در این دوره از مسابقات چون نمایندگانی از روسیه و بلاروس حضور دارند قطعا کسب مدال طلا در پرتاب وزنه به راحتی امکانپذیر نیست و باید برای طلا جنگید.

قهرمان پارالمپیک توکیو اظهار کرد: بیش از ۶ ماه است که بدون مربی و به تنهایی در کلاس جدید تمریناتم را در پرتاب وزنه پیگیری می‌کنم بدون این که کسی سراغی از من گرفته باشد. در طی این مدت فقط ۲۰۰ میلیون تومان هزینه‌ی مکمل دادم تا از نظر بدنی در بهترین شرایط عازم امارات شوم. با وجود این که قهرمان پارالمپیک بودم اما چون سهمیه پاریس را کسب نکرده‌ام تحت حمایت پارالمپیک نبودم و در سخت ترین شرایط خود را برای حضور در امارات و کسب سهمیه آماده کردم.

وی درباره زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی فزاع امارات گفت: روز چهارشنبه ۱۸ بهمن همراه با ۱۳ دوومیدانی کار دیگر با حمایت اسپانسر عازم امارات می‌شوم و مسابقات بعد از ۳ روز کلاس بندی آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات روسیه و بلاروس در کلاس‌هایی که شانس کسب مدال داریم نماینده دارند و قطعا از نظر مدال آوری شرایط سخت‌تری نسبت به دوره‌های قبل خواهیم داشت.

امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طی این ۶ ماه حرف‌های زیادی مبنی بر این که دوره قهرمانی من به پایان رسیده و دیگر امکان حضور در پارالمپیک را ندارم، شنیده‌ام. تلاشم بر این است که با رکوردشکنی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به این حرف و حدیث‌ها پایان دهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید