تعداد کاربران روزانه جستجوگر بینگ مایکروسافت از 100 میلیون فراتر رفت

    کد خبر :980828
بینگ

شرکت مایکروسافت به تازگی خبر داد که جستجوگر بینگ از زمانی که با چت بات ChatGPT همراه شده، از مرز 100 میلیون کاربر روزانه فراتر رفت.

بازتاب-این خبر را یوسف مهدی یکی از مدیران ارشد کمپانی مایکروسافت اعلام کرد. در سوی دیگر او بیان داشت که این شرکت در حال حاضر نقش بزرگی نداشته و سهم کوچکی از این صنعت بدست آورده است. مایکروسافت معتقد بوده از زمانی که بینگ با چت بات همراه شده و به نسل جدیدی ورود پیدا کرد، علاقمندان و کاربران بیشتری هم پیدا کرده است.

گفته شده یک سوم از این کاربران جدید هستند. از نگاه کاربران نوآوری یک نقش اساسی در افزایش مخاطب بوده و بینگ جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین انتظار داریم برتعداد کاربران بینگ همچنان افزوده شود.

بینگ

شرکت مایکروسافت یک ماهی می‌شود که بینگ جدید را با قابلیت‌های بیشتر در کنار چت بات ارائه کرده است. ظاهراً حدود یک سوم از کاربران پیش‌نمایش روزانه بینگ هر روز از هوش مصنوعی چت آن برای درخواست‌های خود استفاده می‌کنند. به طور متوسط، مایکروسافت سه چت در هر جلسه ارائه می‌دهد، با بیش از 45 میلیون چت از زمان معرفی Bing جدید. علاوه بر این، در 15 درصد از کل جلسات چت، مردم از Bing برای تولید محتوای جدید استفاده کرده‌اند. راه‌اندازی چت ربات هوش مصنوعی بینگ بر روی موبایل، موتور جستجو را به سطح جدیدی از محبوبیت سوق داده و منجر به افزایش شش برابری کاربران فعال روزانه نسبت به قبل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید