تعامل مرزبانان با مرزنشینان زمینه ساز امنیت پایدار در مرزها

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :286234

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزنشینان؛ مرزبانان واقعی در صیانت از تمامیت ارضی کشور هستند و تعامل آنها با مرزبانان زمینه ساز امنیت پایدار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و مرزبانان شمال سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان آن هم در کنار مرزنشینان و مرزبانان عزیز، یک موهبت و هدیه الهی است که رمز با هم بودن را برای امنیت مرزها به ارمغان آورده است.

وی افزود:‌با متحد بودن مرزنشینان و مرزبانان، بستر ایجاد و توسعه امنیت پایدار در مرزها فراهم می‌شود و نتیجه آن امنیت مطلوب مرزها و جامعه است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تعامل و همکاری مرزنشینان با مرزبانان، تأثیرات مطلوبی در برقراری امنیت مناطق مرزی و حفظ و حراست از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و ارزشمندترین سرمایه مرزبانی، مرزنشینان هستند، چراکه این عزیزان مرزبانان واقعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با مرزنشینان و مرزبانان شمال سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان آن هم در کنار مرزنشینان و مرزبانان عزیز، یک موهبت و هدیه الهی است که رمز با هم بودن را برای امنیت مرزها به ارمغان آورده است.

وی در خاتمه رسیدگی به دغدغه های مرزنشینان را از اولویت‌های اصلی مرزبانی دانست و گفت: مرزنشینان مایه افتخار ما هستند و وظیفه ما آگاه‌سازی آنها نسبت به جرایم و آسیب‌های موجود در مرزها بوده و آنچه مسلم است؛ استقرار نظم، تأمین امنیت عمومی و بالا بردن ضریب احساس امنیت در مرزها با مشارکت مرزنشینان ممکن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید