تصویر نامه منتسب به صدا و سیما برای دریافت خودرو رانتی

    کد خبر :978519
نامه صدا و سیما برای خرید خودرو

تصویر نامه ای در فضای مجازی فراگیر شده است که گفته می شود مربوط به درخواست صدا و سیما مبنی بر دریافت 1000 دستگاه خودرو خارج از نوبت از ایران خودرو است.

در متن این نامه که به امضای هادی طائب – مدیرکل خدمات رفاهی و اجتماعی صدا و سیما رسیده است؛ از معاونت فروش ایران خودرو خواسته شده است که نسبت به تخصیص 1000 دستگاه خودرو به صورت فروش نقدی و تحویل فوری برای کارکنان رسانه ملی اقدام نمایند.

مساله فروش خارج از قواره خودرو به سازمان ها از حواشی مهمی بود که دامن مدیرعامل ایران خودرو را گرفت چرا که گفته می شد آقای مدیرعامل به بسیاری از اشخاص و سازمان ها به صورت رانتی خودرو فروخته است و این درحالی بود که مردم عادی به هیچ وجه چنین امکانی را نداشتند.

به توجه به حساسیت های به وجود آمده، به نظر می رسد در صورت مطالبه جدی رسانه ها و افکار عمومی، در آینده ای نزدیک ابعاد و جزئیات بیشتری از بذل و بخشش های ایران خودرو و سایر خودرو ساز های دولتی و خصوصی به نورچشمی ها، افراد و سازمان های بانفوذ نمایان شود.

نامه درخواست خودرو صدا و سیما

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رضا نامی گفت:
    موافقم ۲

    دلت خوشه برادر کدوم مشخص شدن ابعاد ؟؟؟! مگر در زمان مدیران قبلی نبود ؟ از نماینده مجلس گرفته تا سازمان بازرسی و شهرداری و نهاد ریاست جمهوری و تعزیرات و همه همه درگیر این رانت هستن و هیچ کس جرات اعتراض نداره. این بنده خدا هم چون دم همه رو نتونست ببنیه کله شد وگرنه ۴ سال دیگه مدیرعامل ایران خودرو بود

دیدگاهتان را بنویسید