تصویر شارژر ۱۰۰ واتی سری آنر 50 منتشر شد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۵۱
    کد خبر :814068
شارژر ۱۰۰ واتی سری آنر 50

بر اساس اخبار منتشرشده، آنر ۵۰ پرو پلاس تنها مدل در سری آنر ۵۰ است که احتمالا با شارژر ۱۰۰ واتی درون جعبه‌ همراه خواهد بود.

انتظار می‌رود آنر ماه آینده (خرداد و تیر ۱۴۰۰) از سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی کند که بر اساس شایعات، شامل سه مدل خواهد بود: آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو، آنر ۵۰ پرو پلاس. چندی پیش آنر گواهینامه‌ای دریافت کرد که نشان می‌داد یک یا دو مدل از سری آنر ۵۰، از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و امروز تصویری از این شارژر فاش شده است.

با این تفاسیر احتمال دارد تنها نسخه‌ی آنر ۵۰ پرو پلاس از این شارژر استفاده کند و دو مدل دیگر به توان ۶۶ واتی محدود شوند. طبق اخبار منتشرشده، نسخه‌ی معمولی و پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G‌ که چندی پیش معرفی شد، بهره خواهند برد و نسخه‌ی آنر ۵۰ پرو پلاس به تراشه‌ی اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد. حالا آنر پس از جدایی از هواوی (که هنوز توسط دولت ایالات متحده تحریم است) دوباره می‌تواند از سرویس‌های وب گوگل در دستگاه‌های خود استفاده کند.

به گزارش زومیت، طبق ادعای یک افشاگر چینی، شارژر ۱۰۰ واتی آنر در جعبه‌ی آنر ۵۰ پرو پلاس موجود خواهد بود؛ بنابر این به‌ نظر می‌رسد آنر هنوز به فکر این نیست که مانند اپل و سامسونگ؛ شارژر را از جعبه‌ی گوشی حذف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید