تسلا و معرفی یک شارژر بی سیم با الهام از پیکاپ سایبرتراک

    کد خبر :961909

تسلا به تازگی یک محصول جدید را زودتر از موعد معرفی و عرضه کرده است. یک شارژر بی سیم جدید که طراحی خود را از Cybertruck همیشه گریزان الهام گرفته است. شارژر بی سیمی که طراحی آینده‌نگرانه برای آن تدارک دیده شد.

بازتاب-طبق اعلامیه رسمی تسلا، “الهام گرفته از طراحی زاویه‌ای و استایل فلزی Cybertruck.” به عبارت دیگر، این سازنده شناخته شده خودروهای الکتریکی به تازگی یک شارژر بی سیم ساخته است که از Cybertruck الگوبرداری شده، پیکاپی هنوز به میدان راه پیدا نکرده و خریداران در انتظار تحویل آن هستند. شارژر بی سیم حداکثر توان خروجی 15 وات را ارائه داده و می‌تواند تا سه گوشی‌هوشمند را به طور همزمان شارژ کند. اگرچه فقط به گوشی‌ها محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند دستگاه‌های دیگری را که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند مانند اپل  AirPods شارژ کند.

شارژر بی سیم

در مورد طراحی آن، تشک شارژ تسلا می‌تواند تا سه دستگاه را روی سطح خود شارژ کند. دارای طراحی زاویه‌دار روی آن تشک شارژ است و دارای یک محفظه آلومینیومی با سطح آلکانترا و پایه مغناطیسی قابل جدا شدن بوده که می‌تواند برای شارژ صاف یا زاویه‌دار استفاده شود. این دستگاه دارای فناوری FreePower Aira است که شارژ بی سیم دستگاه‌های سازگار Qi را امکان پذیر می‌کند. البته باید محصول جدید تسلا را شبیه به شارژر بی سیم AirPower اپل هم بدانیم.

این مدل همچنین قادر به شارژ دستگاه‌ها از هر نقطه در سطح پد شارژ است. در حال حاضر، پلتفرم شارژ بی‌سیم تسلا با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد. این به هیچ وجه لوازم جانبی مقرون به صرفه‌ای برای یک پد شارژ بی سیم ساده نیست، اما ممکن است برخی از علاقه مندان یا طرفداران برند تسلا را مورد توجه قرار دهد.

انتظار داریم بزودی تسلا جزئیات عرضه پیکاپ جذاب سایبرتراک خود را اعلام کند. وانتی که مدت‌ها بوده معرفی شده و هنوز به بازار نرسید.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. زاگرسیان گفت:

    خودروهای شارژ بی سیم کی به بازار خواهند آمد

دیدگاهتان را بنویسید