تصویر رندر شده نسخه اسپایدر مک لارن Artura

  • خودرو
  • جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲
    کد خبر :788331

شرکت مک لارن پیشتر از خودرو منحصربفرد Artura رونمایی کرد، مدلی که از طراحی جدید برخوردار بوده و پیشرانه قدرتمند هم شامل حال آن شد. حال طرفداران هنرمند محصولات مک لارن تصمیم گرفتند رندری از نسخه اسپایدر آن منتشر کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–محصولات مک لارن همیشه تهاجمی بوده و با توان بالا توانستند نظر طرفداران اتومبیل‌های اسپرت را به خود جلب کنند. Artura اخیر نیز یک نمونه کامل از سوپراسپرت بوده و جلوه زیبایی به طراحی آن داده شد. در واقع این خودرو یک هایپرکار هیبریدی بوده که با توجه به قیمت، عملکرد فوق العاده‌ای در خیابان می‌تواند از خود نشان دهد.

مک لارن در هنگام رونمایی Artura هیبریدی تنها نسخه کوپه آن را به نمایش گذاشت و مشخص نکرد آیا بزودی مدل جذب اسپایدری هم از راه خواهد رسید یا خیر. در این بین طرفداران دست به کار شدند و پیش از معرفی مک لارن، تصویر رندری ایجاد کردند که نمونه اسپایدر Artura را به زیبایی نمایش می‌دهد.

در این تصویر رندر تفاوتی میان نسخه اسپایدر و کوپه به نظر نمی‌رسد، جز آن که سقف برداشته شده و چهره تهاجمی و هیجان انگیزی به Artura داده شد. گفتنی ست که در عقب دو حالت منحنی هم قرار دارد که موجب اتصال سقف به بخش عقب می‌شود.

مشخص نشده مک لارن برنامه‌ای برای عرضه نسخه اسپایدر Artura دارد یا خیر، در صورت تایید باید انتظار استقبال بسیاری باتوجه به رندر انتشاریافته و جذابیت بالا آن داشت.

Artura قیمتی 225 هزار دلاری داشته و در مجموع به صورت هیبریدی 671 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. سقف سرعت آن 329 کیلومتر برساعت است و در 3.0 ثانیه می‌تواند به سرعت 100 کیلومتربرساعتی دست یابد. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی و رسمی باید منتظر ماند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید