تصاویر رندر Mi MIX 4 شیائومی با دوربین زیر صفحه‌نمایش منتشر شد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۳۴
    کد خبر :833327
تصاویر رندر Mi MIX 4 شیائومی با دوربین زیر صفحه‌نمایش منتشر شد

به‌تازگی تصاویر رندری از می میکس ۴ شیائومی منتشر شده است. گفته می‌شود شرکت چینی در این گوشی از نسل جدید فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد.

شیائومی قصد دارد عضو جدید سری می میکس با نام می میکس ۴ را به‌زودی معرفی کند که نشان‌دهنده‌ی بازگشت این سری پس از وقفه‌ی حدود سه سال است. شیائومی می میکس ۴ احتمالا در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) در چین عرضه خواهد شد.

طبق شایعات منتشرشده، می میکس ۴ آینده، اولین گوشی هوشمند مجهز به حسگر دوربین زیر صفحه‌نمایش این شرکت خواهد بود و تصاویر رندر آن هم منتشر شده است.

تصاویر منتشرشده، گوشی‌ هوشمند آینده‌ی شیائومی را نشان می‌دهد که مشابه تصاویر رندر قبلی است. می میکس ۴ دارای سه حسگر در زیر صفحه‌نمایش از جمله اسکنر اثر انگشت و دوربین خواهد بود.

 شیائومی

گفته می‌شود این شرکت از نسل جدید فناوری دوربین زیر صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد و به‌ نظر می‌رسد حسگر در وسط صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. طبق تصاویر رندر، حاشیه‌های صفحه‌نمایش باریک هستند تا تجربه‌ای تمام‌صفحه به کاربر ارائه شود.

از آنجا که شیائومی حسگر دوربین سلفی را زیر نمایشگر تعبیه خواهد کرد، امکان ارائه‌ی صفحه‌نمایش با وضوح 2K وجود ندارد؛ بنابراین می میکس ۴ دارای وضوح +Full HD خواهد بود؛ اما گفته می‌شود در مقایسه با پنل‌های معمولی 1080p نتایج بهتری دارد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی +OLED Full HD خمیده مجهز خواهد شد که نرخ نوسازی بالای ارائه می‌دهد. قدرت سخت‌افزاری می میکس ۴ توسط تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون +۸۸۸ کوالکام تأمین خواهد شد و همراه با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش زومیت، انتظار می‌رود این گوشی در پنل پشت دوربین سه‌گانه داشته باشد که احتمالا حسگر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1، حسگر اولتراواید ۴۸ مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسل را شامل می‌شود. گفته می‌شود می میکس ۴ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد و مجهز بودن آن به MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ تأیید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید