تصاویر دختران پوتین لو رفت

    کد خبر :726060

این تصاویر ماریا و کاترینا را در دوران نوجوانی و زمانی نشان می‌دهند که پوتین در اوایل دهه ۲۰۰۰ تازه قدرت را در کرملین دست گرفته بود. به نظر می‌رسد افشای عکس‌ها کار سرگئی پوگاچف، میلیاردر پیشین باشد که متحد و دوست نزدیک رئیس جمهوری روسیه بود و چند روز پیش در یک دادگاه حکمیت در پاریس پرونده حقوقی ۱۴ میلیارد دلاری را به مسکو باخت.

پوتین ۶۷ ساله در دوران حضور در قدرت به ندرت از دخترانش حرف زده است، چه برسد به اینکه تصاویر آنها را در رسانه‌ها منتشر کند. مارسا و کاترینا هر دو در دهه چهارم زندگی هستند و عکس‌هایی که از آنها افشا شده، دختران رئیس جمهوری روسیه را در داخل کاخ کرملین و عمارت بزرگ پوگاچف خارج از مسکو نشان می‌دهد. در برخی از تصاویر لورفته دو پسر میلیاردر پیشین روس هم کنار دختران پوتین حضور دارند.

پوگاچف سال‌ها پیش همسر و سه فرزند خود را ترک کرد و به بریتانیا رفت تا با کنتس الکساندرا تولستوی زندگی کند اما زندگی شیرین آنها سرانجامی تلخ داشت و این دو با کینه و نفرت از هم جدا شدند. پوگاچف که سناتور و یکی از پولدارترین مردان روسیه بود، زمانی نه‌چندان دور عابربانک و صندوقدار پوتین بود اما وقتی روابط عاشقانه‌اش با تولستوی در لندن لو رفت، رئیس جمهوری قدرتمند روسیه از او رو برگرداند.

به گزارش همشهری آنلاین، ماریا امروز ۳۵ سال دارد و با نام خانوادگی ورونتسووا در بخش پژوهش‌های پزشکی فعال است. او با یک تاجر هلندی ازدواج کرده و با به دنیا آوردن فرزند، یک لقب «پدربزرگ» به انبوه لقب‌های پوتین افزوده است. کاترینا ۳۳ ساله نام مادربزرگ مادری خود تیکونووا را برای خودش برگزیده و در حال حاضر در یک بخش مهم از صنایع هوش مصنوعی روسیه فعالیت می‌کند.

ادعاها درباره اینکه پوتین یک خانواده تازه دارد هرگز ثابت نشده است. او که زمانی مامور کا گ ب بود، گفته بود دخترانش ماریا و کاترینا به سیاست و تجارت علاقه ندارند. پوگاچف گفته تصاویر فرزندان پوتین را سال‌ها پیش منتشر کرده است اما در این مدت به این عکس‌های مهم توجه نشده بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید