تصادف منجر به فوت و کشف کالای قاچاق در آستارا

    کد خبر :790802

تصادف خودرو پژو و تریلی در آستارا سبب مرگ یک نفر و مصدومیت سه نفر شد و نیروی انتظامی این شهرستان، یک محموله‌ لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق را کشف کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز شنبه به ایرنا گفت: بامداد امروز در حوالی پمپ بنزین حسینی محور آستار-اردبیل در تصادف خودرو پژو ۴۰۵ و تریلی، راننده خودروی سواری در دم جان باخت و سه نفر نیز مصدوم شدند.

حسین خورشیدی افزود: مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند و علت تصادف، از سوی عوامل ذیربط در دست بررسی است و خدمات هلال احمر تا پایان زمستان با استقرار روزانه پنج امدادگر در پایگاه ثابت محور آستارا – اردبیل ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به مسافران توصیه کرد، در حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

کشف کالای قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: امروز ماموران انتظامی از یک انبار، ۶۵ عدد ادکلن و ۲ هزار و ۴۰۰ بسته بهداشتی و آرایشی خارجی و قاچاق را کشف کردند و در این راستا یک متهم دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: لوازم قاچاق یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزش دارد و مردم، هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا را به شماره تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از راه های ارتباطی استان های گیلان و اردبیل و از مسیرهای پر تردد شمال ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید