تصادف شدید تیبا و موتورسیکلت در ابتدای تونل توحید

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸
    کد خبر :811089
تصادف شدید تیبا و موتورسیکلت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین تیبا و موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت راهی بیمارستان شد.

احسان مومنی گفت: ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شمال به جنوب ابتدای تونل توحید به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت سواری تیبا که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با راکب موتورسیکلت تصادف و پس از آن به شدت با زمین برخورد می‌کند و متوقف می‌گردد.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۰ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

به گزارش صدا و سیما، این مقام انتظامی ادامه داد: موتورسوار در این حادثه بشدت مصدوم می‌شود و با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: راننده تیبا به علت تغیر مسیر ناگهانی مقصر این حادثه است و کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.
وی از رانندگان موتورسیکلت خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند، خودداری نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید