تشکیل موسسه خیریه توسط اهالی قلم

    کد خبر :42141

مجتبی رحماندوست در بیستمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بر لزوم تشکیل موسسه خیریه‌ای توسط اهالی قلم تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل مجمع خیرین کشور با حضور در بیستمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که در محل این تشکل مردمی شکل گرفته بود، از نویسندگان کودک و نوجوان خواست تا نسبت به تشکیل موسسه خیریه‌ای برای کمک به کودکان نیازمند، کار، اعتیاد و… اقدام کنند.

مجتبی رحماندوست اظهار کرد: این موسسه خیریه علاوه بر آنکه حس خوبی را در کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب ایجاد خواهد کرد؛ زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان بتوانند با موضوعات تازه‌تر برای خلق آثارشان مواجه شوند.

او گفت: نویسندگان وقتی که بتوانند کودکان مناطق حاشیه‌ای را ببینند و با معضلات آن‌ها مواجه شوند و مشکلات کسانی را که از نعمت داشتن پدر یا مادر محرومند به خوبی حس کنند چنین مسائلی بر روی آثار قلمی آن‌ها تأثیر خواهد گذاشت. این نویسندگان با حضور در جمع بچه‌هایی که درگیر مسائل و مشکلات اجتماعی هستند می‌توانند با برپایی جلسات مشاوره، کلاس‌های فرهنگی و هنری نشاط و سرزندگی را برای چنین بچه‌هایی به ارمغان بیاورند.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور تأکید کرد: بنیاد خیریه اهالی قلم باید الزاما بدون هیچ گرایش سیاسی شکل بگیرد و هدف آن فقط و فقط کمک به کودکانی باشد که کودکان این سرزمین‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید