تساوی سپاهان در نخستین دیدار آسیایی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۲۳:۰۱
    کد خبر :1021974

 تیم فوتبال سپاهان ایران در نخستین مسابقه از ساعت 19:30 در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل به مصاف تیم نیروی هوایی عراق رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

این در حالی بود که سپاهان تا دقیقه 87 برنده این بازی بود اما برد را با مساوی عوض کرد. هرچند تساوی در خانه حریف هم نتیجه بدی برای زردپوشان اصفهانی محسوب نمی شود.

داور: ما نینگ( چین)

کمک‌ها: ژو فی، ژانگ چنگ( چین)

کارت زرد: ابراهیم بایش( نیروی هوایی عراق)

کارت قرمز: –

گل: علی جاسم( دقایق 27 و 87 ) برای نیروی هوایی محمد دانشگر( دقیقه 30) ، محمد قربانی( دقیقه 67) برای سپاهان

ترکیب تیم نیروی هوایی عراق:محمد حمد، ابراهیم بایش،علی جاسم، همام طارق، کوفی فرانکو، سامپسون ادوکو( از دقیقه 71 عبدالرحیم) ،  سعد عبدالعامر، حمودمساحان، رسول هانون الدراجی، محمد الباکر، احمد السروری( از دقیقه 71 معروفی)

سرمربی: ایوب ادیشوبرگام

ترکیب تیم سپاهان اصفهان:  پیام نیازمند، محمد دانشگر،نیلسون باربوسا، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، سیدمحمد کریمی( از دقیقه 2+90 سیاوش یزدانی) ، محمد قربانی، جواد حسین نژاد( از دقیقه 71 رضا شکاری) ،فرشاد احمدزاده، رضا اسدی( از دقیقه 90+2 آریا یوسفی) ، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

اتفاقات مهم بازی:

* پیام نیازمند در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی را از بازیکنان عراقی گرفت . نیازمند در هر دو صحنه توانایی بالای خود را به نمایش گذاشت و در دقیقه 24 حتی صحنه تک به تک را از مهاجم نیروی هوایی گرفت.

* دقیقه 27 علی جاسم پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت محکم دروازه سپاهان را باز کرد. توپ قبل از ورود به دروازه به محمد دانشگر مدافع سپاهان هم برخورد کرد و جهتش تا حدی تغییر کرد.

* دقیقه 30 نیازمند گلزنی کرد که این گل مورد بازبینی کمک داور ویدئویی قرار گرفت و به همین دلیل وقفه ای چند لحظه ای در مسابقه به وجود آمد.

* ارسال بلند بازیکنان سپاهان در محوطه شش قدم به دروازه بان نیروی هوایی عراق رسید و با اشتباه این دروازه بان توپ نصیب دانشگر شد و او هم با یک شوت محکم دروازه تیم عراقی را باز کرد.

* دقیقه 67 محمد قربانی پشت خط دفاع نیروی هوایی عراق صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی گل دوم سپاهان را به ثمر رساندند.

* دقیقه 74 اشتباه پیام نیازمند در گوشه محوطه جریمه یک موقعیت گلزنی برای تیم عراقی خلق کرد که کوفی نتوانست دروازه بدون دروازه سپاهان را باز کند. نیازمند در این صحنه اعتقاد به خطای مهاجمان تیم عراقی روی خود داشت.

* دقیقه 87 علی جاسم دومین گل خود و تیمش را از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند.

* حدود 30-40 تماشاگر سپاهانی نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید