ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ۹:۴۴
    کد خبر :912558
ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان

تیم استقلال تهران در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه خانگی مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال تا به امروز شکستی را تجربه نکرده و تلاش دارد با تداوم این رکورد لیگ را به پایان برساند که بعد از مس آنها در این مسیر نفت مسجد سلیمان را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، تیم مس رفسنجان که در رتبه ششم جدول رده بندی جای دارد طی سه مسابقه گذشته نتوانسته برابر استقلال به پیروزی دست پیدا کند و همچنین در کلیت شیت هم ناموفق بوده است.

استقلال در مسابقه امروز روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و امیرعلی صادقی هم به دلیل همراهی تیم امید در اردوی عراق در این بازی غایب خواهد بود.

سیدحسین حسینی که طی مسابقات گذشته تا به اینجا ۱۶ کلین شیت داشته در صورتی که برای بازی امروز انتخاب اول فرهاد مجیدی باشد آن زمان با ثبت یک کلین شیت دیگر عنوان بهترین دروازه بان فصل را در رقابت با حسین پورحمیدی، سنگربان آلومینیوم اراک به دست خواهد آورد.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد دوباره سه بازیکن حضور داشته باشند که رافائل سیلوا، محمد دانشگر و عارف غلامی به احتمال فراوان گزینه‌های مورد نظر فرهاد مجیدی در این بخش خواهند بود.

در خط میانی صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که اغلب مورد استفاده قرار گرفته‌اند و مجیدی برای انتخاب‌شان مردد نخواهد بود.

در خط حمله کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیرحسین حسین زاده هم به احتمال زیاد در ترکیب جای داشته باشند. مطهری در فصل اخیر بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب قرار گرفته و نسبت به یامگا و حسین زاده کمتر به میدان رفته است.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، محمد دانشگر، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و ارسلان مطهری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید