ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای دربی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵
    کد خبر :961189
ترکیب احتمالی پرسپولیس و استقلال برای دربی

مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت اما استقلال تغییر مهمی نخواهد داشت.

یک بار دیگر زمان برگزاری مهمترین دیدار نیم فصل فوتبال ایران فرا رسید. استقلال و پرسپولیس در شرایطی به مصاف هم می روند که فاصله بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته و هر دو تیم برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنند.

با پیروزی روز گذشته گل گهر، حالا سرخابی های پایتخت برای تصاحب رتبه اول، جدا سختی با هم خواهند داشت. البته که پرسپولیس با یک تساوی نیز می تواند دوباره تاج و تخت را از سیرجانی ها پس بگیرد اما تیم ساپینتو برای رسیدن به صدر جدول باید فاتح دربی باشند.

ساپینتو تقریبا تمام بازیکنان مهمش را در اختیار دارد و تنها تغییر اجباری، انتخاب یک مدافع به جای عارف غلامی است. دست سرمربی پرتغالی هم برای انتخاب نفرات اصلی و هم برای نیمکت ذخیره کاملا باز است و با توپ پر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و نگرانی بابت بازیکنان غایب ندارد.

پرسپولیس در این بازی، شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت و یورگن لوکادیا را به دلیل خروج از کشور در اختیار ندارد اما بدون محروم رودرروی حریف آبی‌پوش خواهد ایستاد. این در حالی است که یحیی تا آخرین بازی دوستانه، زوج این دو مهاجم خارجی را در ترکیب خود قرار داده بود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، سعید صادقی، مهدی عبدی

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید