ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فجرسپاسی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
    کد خبر :878844
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فجرسپاسی

سرخ‌پوشان پایتخت امروز در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر پس از چندین سال به‌مصاف فجرسپاسی شیراز می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته پانزدهم مسابقات لیگ‌برتر درحالی از فجر سپاسی شیراز میزبانی ‌می‌کنند که نزدیک به ۸ سال از آخرین میزبانی سرخ‌ها از نماینده شیراز می‌گذرد.

پرسپولیس ۲۹ امتیازی که با تساوی غیرمنتظره هفته گذشته مقابل پدیده قعرنشین فرصت نزدیک‌تر شدن به استقلال صدرنشین را از دست داد، در این دیدار با تمام قوا به میدان خواهد رفت تا به نایب قهرمانی در نیم‌فصل برسد.

در طرف دیگر شاگردان علی‌اصغر کلانتری که پس از چندین سال دوری از لیگ برتر هم‌اکنون با ۱۲ امتیاز در رده چهاردم جدول رده‌بندی اوضاع چندان مناسبی ندارند، برای توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه‌های فراوانی خواهند داشت.

اما امروز سرمربی پرسپولیس، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکی‌اش را به‌دلیل بلاتکلیفی و مجوز صدور بازی‌شان و همچنین محمد شریفی، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه و حامد پاکدل را در اختیار نخواهد داشت.

حامد لک مثل اکثر دیدارهای این فصل سرخ‌پوشان انتخاب اول گل‌محمدی در درون دروازه‌ مقابل فجرسپاسی است.

سید جلال حسینی و علی نعمتی در قبل دفاع قرمزها توپ خواهند زد و در سمت راست و چپ خط دفاعی نیز به ترتیب مهدی شیری و سعید آقایی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. هرچند فرشاد فرجی هم به‌عنوان یار جایگزین در کنار سیدجلال حسینی می‌تواند خط‌دفاعی پرسپولیس را استحکام ببخشد. گل‌محمدی ابراهیمی را نیز در اختیار دارد و البته لازم به ذکر است علی شجاعی هم می‌تواند پس از غیبت در دیدار هفته گذشته برای پرسپولیس در ترکیب قرار بگیرد.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و سیامک نعمتی خواهند بود. ضمن اینکه رضا اسدی هم در اختیار گل‌محمدی است و او می‌تواند از اسدی برای تقویت خط هجومی‌اش استفاده کند.

عیسی آل‌کثیر مهاجم اول تیم یحیی به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی نه‌تنها به مدت شش‌ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود که احتمال دارد از لیست پرسپولیس هم کنار گذاشته شود و به‌طبع باید گل محمدی برای این بازی باید ترکیب تیمش در فاز هجومی را تغییر دهد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در خط حمله هم مهدی عبدی مهاجم هدف و وحید امیری به‌عنوان مهاجم سایه پشت سر او خواهد ایستاد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی:

حامد لک، علی نعمتی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و وحید امیری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید