تردز و اینستاگرام دیگر محتوا سیاسی پیشنهاد نمی کنند

    کد خبر :1052007
اینستاگرام

به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، متا دیگر محتوای سیاسی را به کاربران در اینستاگرام یا Threads توصیه نخواهد کرد. او گفت که کاربران همچنان محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند می‌بینند، اما این برنامه‌ها دیگر چنین پست‌هایی را «به طور فعال» تقویت نمی‌کنند.

بازتاب-این تغییر که «طی چند هفته آینده» اعمال خواهد شد، برای حساب‌های عمومی در مکان‌هایی که الگوریتم‌های توصیه متا محتوا یا پست‌هایی را پیشنهاد می‌کنند، مانند Reels و Explore اینستاگرام و کاربران پیشنهادی در Threads اعمال می‌شود. موسری در مورد آن توضیح بیشتری نداد. چگونه متا تعیین می‌کند که چه چیزی “سیاسی” به حساب می‌آید، اما سخنگوی متا گفت که این موضوع شامل موضوعات مرتبط با انتخابات و مسائل اجتماعی می‌شود.

«تعریف ما از محتوای سیاسی محتوایی است که احتمالاً درباره موضوعات مرتبط با دولت یا انتخابات است. به عنوان مثال، پست‌هایی درباره قوانین، انتخابات یا موضوعات اجتماعی. این مسائل جهانی پیچیده و پویا هستند، به این معنی که این تعریف با ادامه تعامل با مردم و جوامعی که از پلتفرم‌ها و کارشناسان خارجی ما برای اصلاح رویکرد ما استفاده می‌کنند، تکامل می‌یابد.”

اینستاگرام

در حالی که متا پیشنهادات خود را در رابطه با این موضوعات به طور پیش فرض محدود می‌کند، کسانی که می‌خواهند چنین محتوایی را ببینند می‌توانند از طریق تنظیمات اینستاگرام و Threads شرکت کنند. این شرکت گفت این به‌روزرسانی بر نحوه مشاهده پست‌های افراد از حساب‌هایی که برای دنبال کردن انتخاب کرده‌اند، تأثیر نمی‌گذارد. موسری گفت:

 هدف ما حفظ توانایی مردم برای انتخاب تعامل با محتوای سیاسی و در عین حال احترام به اشتهای هر فرد برای آن است.

این تغییر جدیدترین روشی است که متا سعی کرده است تا کاربران Threads را از بحث در مورد موضوعاتی که آنها را بالقوه مشکل ساز می داند، منصرف کند. این شرکت موضوعات «احتمالاً حساس» از جمله واکسن و اصطلاحات مرتبط با کووید را از نتایج جستجو در Threads مسدود می‌کند. موسری همچنین گفته است که متا نمی‌خواهد کاربران را تشویق کند تا درباره «اخبار سیاسی و سخت» در برنامه پست کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید