ترامپ به محض ورود به کاخ سفید ماسکش را برداشت

    کد خبر :751270

رئیس جمهور آمریکا که بخاطر ابتلا به ویروس کرونا ۷۲ ساعت در بیمارستان نظامی والتر رید بستری بود، به محض ورود به کاخ سفید برای گرفتن عکس ماسک خود را برداشت.

دونالد ترامپ که مطلقا سر سازگاری با پذیرش حقیقتی که بیش از ۷ میلیون آمریکایی را گرفتار و اسفناک‌تر از آن ورای ۲۰۰ هزار نفر را راهی بیمارستان کرده است، ندارد، حتی پس از ابتلا به کرونا در جهت بی اهمیت جلوه دادن این بیماری تلاش می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا که شب گذشته بیمارستان والتر رید را به مقصد کاخ سفید، که این روز‌ها به کانون شیوع کرونا بدل شده، ترک کرد، پیش از ترخیص آمریکایی‌ها را ترغیب کرد از ویروس کرونا نهراسند و اجازه ندهند که این ویروس بر زندگی آن‌ها چیره شود. البته مفهوم توصیه‌های ترامپ را نمی‌تواند دعوت او از مردم به رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی تلقی کرد و بیشتر به تلاشی در جهت دست کم انگاشتن ویروس کرونا می‌نماید.

او در سخنانی اعلام کرد: ما برمی گردیم، ما به کار خود برمی گردیم. من به عنوان رهبر شما اینکار را انجام دادم. می‌دانستم اینکار خطر دارد، اما مجبور به انجام آن شدم. حال من بهتر شده و شاید مصونیت داشته باشم.

از روز جمعه تاکنون نزدیک به ۹ نفر از حلقه نزدیکان ترامپ ابتلای خود به ویروس کرونا را اعلام کرده اند. تازه‌ترین مورد آن سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید است که شب گذشته اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه نیز با نقض دستورالعمل‌های بهداشتی به علت دیدار با حامیانش در بیرون از بیمارستانی که در آن به علت ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان است، با واکنش شدید جامعه پزشکی مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ترامپ هنگام حضور کوتاهش خارج از مرکز پزشکی نظامی والتر رید در نزدیکی واشنگتن، در داخل خودرو ضدگلوله اش دست تکان می‌داد و ماسک بر صورت داشت. به نظر می‌رسید این حضور کوتاه برای نشان دادن بهبود وضع سلامتی او پس از پیام‌های گیج‌کننده پزشکانش برنامه ریزی شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید