تذکر به وزیر نفت برای انتقال ۵۴۳ حساب مرتبط با وزارت نفت به خزانه

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۴۶
    کد خبر :1034532
تذکر به وزیر نفت

 علی کریمی فیروزجائی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– تذکر محمدیاری و 11 نماینده به وزیر دادگستری درخصوص ضرورت بازنگری در احکام تخریب منازل مسکونی و اقامتی مناطق جلگه ای و ییلام اسالم علی رغم مصوبه شورای تامین شهرستان تالش

– تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و 24 نماینده به رئیس جمهور درخصوص لزوم بروز رسانی برخط اطلاعات اقتصادی و اعمال داده های جدید سرپرست خانوار در سامانه هدفمندی یارانه ها، تذکر وی و 20 نماینده به وزیر کشور درخصوص لزوم نظارت بر اجرای استاندارد و دستورالعمل های مصوب در نصب ایستگاه های تقلیل فشار گاز TBS در مجتمع های مسکونی

– تذکر حسین گودرزی و 39 نماینده به وزیر ارتباطات درخصوص ضرورت قیمت گذاری و نظارت بر اعمال قیمت حق اشتراک اینترنت پرسرعت فیبر نوری مشترکین متناسب با توان اقتصادی مردم

– تذکر علی اکبر علیزاده برمی و 31 نماینده به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در ارسال لایحه نظام پرداخت حقوق و دستمزد، تذکر وی و 32 نماینده به وزیر راه درخصوص ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت آمادگی امکانات و تجهیزات راهداری در راه ها و راه آهن کشور برای مقابله با سیل

– تذکر رسول فرخی میکال و 27 نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران

– تذکر سارا فلاحی و 21 نماینده به وزیر نفت درخصوص ضرورت تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر میدان نفتی آذر در شهرستان مهران، تذکر وی و 27 نماینده دیگر به رئیس جمهور درخصوص ضرورت رسیدگی به اهمال سازمان اداری و استخدامی در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر میدان نفتی آذر در استان ایلام

– تذکر جعفر قادری و 35 نماینده دیگر به رئیس جمهور درخصوص ضرورت تسریع در پرداخت سهم شهرداری ها و دهیاری ها از تبصره 14 بودجه

– تذکر محمدعلی نقدعلی و 29 نماینده به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب تامین کنجاله سویا ، تذکر وی و 30 نماینده دیگر به وزیر نیرو درخصوص لزوم بازنگری در افزایش چند برابری تعرفه های آب و برق برای اصناف

– تذکر محمدمهدی زاهدی به وزیر ارتباطات درخصوص لزوم رسیدگی به عدم تناسب هزینه اشتراک فیبر نوری با سرعت اینترنت ارائه شده توسط مخابرات

– تذکر احمد دنیامالی و 34 نماینده به وزیر نفت درخصوص لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از افت فشار گاز و قطعی گاز در واحدهای خانگی و صنعتی، تذکر وی به همراه 33 نماینده به وزیر کشور درخصوص لزوم تسریع در ساماندهی اتباع خارجی در داخل کشور

– تذکر پرویز اوسطی به وزیر راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع در پرداخت به موقع تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در سطح کشور

– تذکر علی حدادی به همراه 23 نماینده به وزیر ارتباطات درخصوص لزوم تقویت پوشش دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت همراه در روستاهای شهرستان طالقان، تذکر وی به همراه 36 نماینده به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم تعیین تکلیف و استخدام معلمان خرید خدمت و حق التدریس طرح مهرآفرین و نهضت سوادآموزی.

تذکر علی حدادی به همراه 37 نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت و درمان و امور اقتصادی و دارایی: لزوم پیگیری برای نصب دستگاه کارتخوان در مطب همه پزشکان.

تذکر کمال حسین‌پور به رئیس جمهور و وزیرامور اقتصادی و داراییِ: ضرورت الزام بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری در سریع‌ترین زمان ممکن. همچنین تذکر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت کنترل نرخ تورم برای جلوگیری از کوچک‌تر شدن سفره‌های مردم. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور: لزوم بررسی دقیق و صحت‌سنجی نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش و افزایش سهمیه‌های استخدامی.

تذکر رسول فرخی میکال به همراه 6 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تعیین تکلیف کارخانه سیمان تحمیل شده به بخش دیلمان در شهرستان سیاهکل.

تذکر سارا فلاحی به همراه 37 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به اعمال سلیقه و بی‌عدالتی در مصاحبه آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش.

تذکر علی جدی به همراه 11 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تعیین تکلیف طرح زمین چمن شیروان در استان خراسان شمالی.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه 28 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم دستور اقدام جهت رفع مشکل تأییدیه فرم بومی‌پذیری شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی.

تذکر احمد دنیامالی به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل و اجرای پروژه دوبانده کردن محور و جاده انزلی و رضوانشهر. همچنین تذکر به همراه 17 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت اعمال حد بستر تالاب انزلی طبق کنوانسیون بین‌المللی رامسر.

تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی به وزیر کشور: لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای مقابله با مخاطرات طبیعی در فصول پاییز و زمستان توسط استانداری‌ها و فرمانداری‌ها.

همچنین تذکر به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تدبیر و مدیریت صحیح درخصوص ناترازی بنزین و گازوئیل. همچنین تذکر به همراه 37 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اجرای مصوبات قانونی بودجه و قانون جوانی جمعیت در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن 200 میلیونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند.

تذکر محمدحسن آصفری به وزیر امور خارجه: ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور.

تذکر مهدی عسگری به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزیر نفت: ضرورت انتقال 543 حساب مرتبط با وزارت نفت به حساب واحد خزانه. همچنین تذکر به همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت انتقال 40 هزار حساب باقی مانده وزارت بهداشت به حساب واحد خزانه.

تذکر هاجر چنارانی به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش: لزوم نظارت بر برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها.

تذکر جعفر قادری به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم دادن فرصت کافی به حفر کنندگان چاه‌های غیرمجاز برای برداشت محصولات. همچنین تذکر به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم توزیع عادلانه دستگاه‌های رادیوتراپی در استان‌ها.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به شالیکاران شمال و بازنگری در واردات برنج. همچنین تذکر به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: ضرورت تحقق وعده‌های داده شده در خصوص فعال‌تر کردن کارخانجات تکنیک فرش گیلان.

تذکر علی حدادی به وزیر صمت: ضرورت رفع موانع و مشکلات صادرات فرش دستباف. همچنین تذکر به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت احداث و توسعه و تقویت مراکز درمان ناباروری دولتی به طور عادلانه در سطح کشور.

تذکر حسین کمال‌پور نماینده سردشت به همراه احمدحسین فلاحی به وزیر صمت: ضرورت نظارت و جلوگیری از افزایش بی رویه لوازم یدکی خودرو. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور: ضرورت اجرای حکم دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان.

تذکر احسان ارکانی به همراه 46 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در شرایط دانشگاه فرهنگیان و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش.

تذکر فرخی میکال نماینده سیاهکل به همراه 22 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت تجهیز ناوگان تاکسیرانی کشور به خصوص در شهرستان سیاهکل و لاهیجان.

تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن شهر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به وضعیت وخیم سیب زمینی و پیاز.

تذکر سید محمد پاکمهر نماینده بجنورد به وزیر نفت: لزوم تأمین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تسهیل در بازسازی شبکه فرسوده و نصب تجهیزات مورد نیاز شبکه آب شرب برخی از روستاهای حوزه انتخابیه.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر تعاون: لزوم دستور و اقدام برای پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سازمان تأمین اجتماعی. همچنین به ریاست جمهوری: لزوم دستور و اقدام برای دفع پسماندهای در مراکز مجاز محل تولید و جلوگیری از انتقال آن به سایر استان‌ها.

تذکر ابراهیم رضائی نماینده دشتستان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزیر کشور: لزوم تسریع در کمک به حادثه‌دیدگان زلزله افغانستان.

تذکر حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به ریاست جمهوری: ضرورت اجرایی کردن وعده‌های رئیس جمهور در خصوص تخصیص منابع از جمله توزیع آرد، کوپن نفت اضافی و … به استان سیستان و بلوچستان.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به تکرار آتش‌سوزی لنج‌های تجاری در بندر بهمن قشم و عدم استقرار امکانات اطفاء حریق توسط منطقه آزاد قشم.

تذکر مرتضی حسینی نماینده میانه به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر علوم: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان موسسه دهخدا وابسته به دانشگاه تهران.

تذکر سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت: لزوم رسیدگی به عدم رعایت ضوابط بالینی به ویژه احکام قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده 36 قانون نظام صنفی.

تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جذب و تأمین نیروهای خدماتی و آموزشی مورد نیاز مدارس استان البرز.

تذکر میرتاج‌الدینی و 32 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای رفع تعهد ارزی.

تذکر جعفر راستی به وزیر نفت: لزوم برخورد قاطع با متخلفان خریداران فوم‌های تقلبی.

تذکر حبیب‌الله دهمرده به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در خصوص حقابه ایران از رودخانه هیرمند.

تذکر محمدحسن آصفری به وزیر صنعت،معدن و تجارت: لزوم برخورد با انبار کردن خودروهای داخلی توسط شرکت‌های ایران خودرو و سایپا با هدف افزایش قیمت . همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به مدیریت عملکرد ادارات منابع طبیعی و جلوگیری از تشکیل پرونده قضایی برای مردم در شرایطی که امکان توافق وجود دارد.

تذکر جبار کوچکی نژاد و 12 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت کمک به ناوگان تاکسیرانی شهر رشت با تخصیص وام یارانه‌ای به رانندگان تاکسی.

تذکر غلامعلی کوهساری و 12 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم اقدام لازم در خصوص حقابه فندرسک از رودخانه زرین گل.

تذکر مهدی عسگری و 15 نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت رسیدگی به پایین بودن سرانه ورزشی استان البرز و افزایش حمایت از ورزشکاران این استان در مسابقات ملی و بین‌المللی.

تذکر کمال حسین‌پور و احمدحسین فلاحی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای جذب و به کارگیری معلم به تعداد کلاس‌های درس.

تذکر حسین محمدصالحی به همراه 34 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته

تذکر علی اکبر علیزاده برمی و 29 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی به قطعی بدون برنامه آب و برق واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی و خسارات وارده. همچنین تذکر به همراه 42 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت افزایش توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تأمین اجتماعی.

تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: لزوم اقدام جدی در مورد حل مشکلات میراث فرهنگی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان.

– تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ضرورت تسهیل و تسریع در پرداخت وام مسکن به روستانشینان، تذکر وی به رئیس جمهور درخصوص ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش هزینه توانبخشی بیماران اوتیسم

– تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر نفت درخصوص لزوم تحویل کارت سوخت موتورسیکلت های خریداری شده قبل از مردادماه 1402 بدون نیاز به ثبت مجدد در سامانه پلیس + 10، تذکر وی و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در فرآیند رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی و پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت آنها

– تذکر روح الله حضرت پور نماینده ارومیه و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم افزایش تعداد کارمندان اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی

– تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و احسان ارکانی به وزیر نیرو درخصوص لزوم نظارت بر لایروبی رودخانه های داخل و اطراف شهرها و روستاها برای جلوگیری از سرازیر شدن سیلاب ها به داخل منازل

– تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ مبنی بر لزوم استفاده از ابزارها و فناوری های جدید برای نجات دریاچه ارومیه از شرایط بحرانی.

– تذکر غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم ساخت آب بندانهای رودبار، قشلاق و یکه سرا در روستاهای کاشی دار و سیمچال شهرستان آزادشهر.

– تذکر احمد راستینه نماینده شهرکرد و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ مبنی بر پرداخت اعتبارات سال 1402 در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور، تذکر همین نماینده و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت تسریع و تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه 11 طرح آب شرب شهرکرد.

– تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم بازگشایی مجدد سامانه رفاه کارگران ساختمانی.

– تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و جمعی از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم اصلاح دهک بندی خانواده های نیازمند در سامانه هدفمندسازی خانواده ها.

– تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر نیرو؛ لزوم احیای دریاچه ارومیه از راه های ایجاد ابر و بارور کردن ابرها.

انتهای‌پیام/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید