در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد

تخفیف بهای خدمات بهشت زهرا (س) با ارائه معرفی نامه از کمیته امداد و بهزیستی

    کد خبر :329623

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا با 9 رأی موافق و شش رأی مخالف با تغییر ماده 2 لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های سازمان بهشت زهرا (س) و اعمال تخفیف هزینه‌های بهشت زهرا (س) منوط به ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی موافقت کردند.

اعضای شورای شهر تهران در بررسی این لایحه تبصره‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده‌اند و نهایتا با تغییر و حذف برخی از مواد این لایحه، موافقت کردند.

حسن خلیل آبادی در جریان بررسی این لایحه گفت: باید خود سازمان بهشت زهرا (س) نیز در شرایط خاص و در جهت آرامش شهروندان داغ دیده بتواند تصمیم گیری لازم را اتخاذ کند.

بهاره آروین نیز در جریان بررسی این لایحه تاکید کرد: باید موارد خاص عنوان شده در این لایحه معیار مناسبی برای تشخیص داشته باشد. لذا ماده 3 این لایحه آئین‌نامه نیست بلکه اعطای اختیار به رئیس سازمان بهشت زهرا (س) است. لذا ما باید معیارهای این موضوع را به صورت دقیق مشخص کنیم.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 14 رأی موافق با حذف ماده 3 این لایحه در خصوص عدم تقسیط بهای خدمات از افرادی که بضاعت مالی پرداخت هزینه‌ها را ندارند، موافقت کرد. همچنین اعضای شورای شهر تهران در خصوص ماده 2 این لایحه که در آن عنوان شده بود مرجع تشخیص جهت تصمیم گیری و احراز شرایط متوفیان مستمند، بی سرپرست، کم بضاعت، مجهول الهویه و سایر نیازمندان و موارد خاص با ذکر مصداق تخفیف یا تقسیط‌شان با ارائه معرفی‌نامه از دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی مرتبط همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و … و همچنین تایید مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) است را تغییر داده و ارائه تخفیف را تنها به ارائه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منوط کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید